Ik vond Vos op haar top toch wel indrukwekkend. Een versnelling waarbij de rest stil leek te staanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vrouwenzwemmen, vrouwenvolleybal en vrouwenhockey de enige echt leuke vrouwensporten denk ik. En hoog/verspringen is in theorie ook wel vermakelijk, helaas is het niveau (bij verspringen ook bij de mannen) wat laag.
De ergste vrouwensporten vind ik voetbal en wielrennen. Echt niet om aan te zien bij die 2 sporten..
Vrouwendartsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vrouwenzwemmen, vrouwenvolleybal en vrouwenhockey de enige echt leuke vrouwensporten denk ik. En hoog/verspringen is in theorie ook wel vermakelijk, helaas is het niveau (bij verspringen ook bij de mannen) wat laag.
De ergste vrouwensporten vind ik voetbal en wielrennen. Echt niet om aan te zien bij die 2 sporten..
50 gemiddeldquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer vrouwendartsgenot op Lakeside
Wat denk je van de vrouwen allroundsters? Die hebben morgen direct de 1500 en sluiten hun toernooi nog af voor de mannen met hun 1000 komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:03 schreef Wombcat het volgende:
Voor de herensprinters is het programma overigens best wel een beetje kut.
Vanavond vrij laat de 1000 meter. Morgen vrij vroeg de 500 meter.
Wil je zeggen dat jij je hoogtepunt hebt gehad?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saskia Alusalu, da's toch wel het hoogtepunt van een EK Allround
what can you say:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij je hoogtepunt hebt gehad?
Wie stuurt een VanGaal.gif?twitter:schaatsennl twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 20:14:53Hallo #schaatsfan, Deel jouw JUICHFOTO met #samenjuichen en maak kans op ¤200,- en eenmalig een gesigneerd schaatspak van Sven Kramer reageer retweet
Dan kunnen we bier pakken en naar het toiletquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:15 schreef franklop het volgende:
http://www.schaatsen.nl/media/26011/ekas-prov-day2b.pdf
Wat is die presentation break die ze voor enkele ritten hebben ingebouwd? Om spanning op te bouwen ofzo?
Zullen het zo zien trouwens, komt ook voor de laatste 3 ritten 3k
Iedereen die zit te kijken zit niet op het internet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:17 schreef komrad het volgende:
iedereen hier is met van alles bezig behalve met de wedstrijd
Ik kijk via het internet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Iedereen die zit te kijken zit niet op het internet.
en ik zit te kijken.quote:
Ik ben meer bezig met Java dan met het schaatsen ja. Moet nog een programmeeropdrachtje afronden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:17 schreef komrad het volgende:
iedereen hier is met van alles bezig behalve met de wedstrijd
Pubdarts herschrijven?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben meer bezig met Java dan met het schaatsen ja. Moet nog een programmeeropdrachtje afronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |