Ik wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef danos het volgende:
Sorry Erben ik vind Sablikova geen echte allrounder.
Naja Romme vond ik ook geen allrounder.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik wel.
Haar 1500 meters zijn, mits in goede vorm, prima.
En de 500 meters zijn sterk verbeterd.
Over haar erelijst als allrounder zwijg ik maar liever.
Heeft ook minder gewonnen als allrounder dan Sablikovaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:00 schreef danos het volgende:
[..]
Naja Romme vond ik ook geen allrounder.
Was het vorig weekend toch ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ritsma snapt niet dat de luchtdruk nu 1040 is
Tennis toch ook wel, lijkt me?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vrouwenzwemmen, vrouwenvolleybal en vrouwenhockey de enige echt leuke vrouwensporten denk ik. En hoog/verspringen is in theorie ook wel vermakelijk, helaas is het niveau (bij verspringen ook bij de mannen) wat laag.
quote:De ergste vrouwensporten vind ik voetbal en wielrennen. Echt niet om aan te zien bij die 2 sporten..
Tennis vind ik in het algemeen niet zo boeiend. En ook daar vind ik het niveau bij de vrouwen de laatste jaren vrij treurig. In de tijd van Clijsters was het voor mijn gevoel een stuk beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tennis toch ook wel, lijkt me?
[..]
[ afbeelding ]
Nuff said.
als toernooi valt het gewoon tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:12 schreef MiLalaa het volgende:
mijn voornemen om het nog te volgen lukt nu al niet echt meer.
Tussen alle voetbalvrouwen en curling door wil ik even melden dat ik probeer te multitasken tussen het volgen van de ft Lauderdale shooting, Waylon en schaatsen. Niks lukt.
Hup Kai
ja, is het al tijd voor chips?quote:
En we zijn pas drie uur bezig.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:20 schreef Toby56 het volgende:
Lange toernooien vergen gewoon meer concentratie en uithoudingsvermogen.
Van de sporters en van de kijkers.
Afzien en pijn aan beide kanten.
Daarom vind ik het leuk.
Oei, even m'n therapeut bellen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tennis toch ook wel, lijkt me?
[..]
[ afbeelding ]
Nuff said.
Hardop lachtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nein, du Arsch mit Ohren.![]()
Monty Python's Flying Circussssssssssssssssssssss....
ik ben meer van de kijkgeneratie Jonas Schon. Had die niet ook nog een zusje Paulien ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef Toby56 het volgende:
De meest succesvolle Finse schaatser.... is Clas Thunberg.
Ik was tijdens de dweil ook weer aan t kijken en moest toch ook weer stevig lachen. Vooral die Duitser die vroegtijdig lachend uit de boom flikkert.quote:
Dat waren Zweuden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ben meer van de kijkgeneratie Jonas Schon. Had die niet ook nog een zusje Paulien ofzo?
Oh en Rojler natuurlijk
ah ja, sorry. Ik had een Zweed in beeld op tv. En het klinkt zo zweedsquote:
De vraag is of ie Kai voorbij gaat inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef franklop het volgende:
Prima race.
Al is het afwachten wat de rest doet
Geeft nix. Zweeds is in Finland de 2e taal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ah ja, sorry. Ik had een Zweed in beeld op tv
Ken je Otmar ?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef Toby56 het volgende:
De meest succesvolle Finse schaatser.... is Clas Thunberg.
Ik haf jaren lang op video. Kan ze niet meer draaiem.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik was tijdens de dweil ook weer aan t kijken en moest toch ook weer stevig lachen. Vooral die Duitser die vroegtijdig lachend uit de boom flikkert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |