Ze kunnen wel prima shorttracken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Mensen uit Australië moeten ook niet gaan schaatsen.
Dat is geen sport.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kunnen wel prima shorttracken.
Vrouwenhockey is nog prima aan te gluren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrouwensport in het algemeen
de handbaldames, biatlon en langlaufen voor vrouwen vind ik prima te kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrouwensport in het algemeen
Hoogspringen en verspringen vind ik vaak ook nog wel leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrouwenhockey is nog prima aan te gluren.
Ik vond Vos op haar top toch wel indrukwekkend. Een versnelling waarbij de rest stil leek te staanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vrouwenzwemmen, vrouwenvolleybal en vrouwenhockey de enige echt leuke vrouwensporten denk ik. En hoog/verspringen is in theorie ook wel vermakelijk, helaas is het niveau (bij verspringen ook bij de mannen) wat laag.
De ergste vrouwensporten vind ik voetbal en wielrennen. Echt niet om aan te zien bij die 2 sporten..
Vrouwendartsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vrouwenzwemmen, vrouwenvolleybal en vrouwenhockey de enige echt leuke vrouwensporten denk ik. En hoog/verspringen is in theorie ook wel vermakelijk, helaas is het niveau (bij verspringen ook bij de mannen) wat laag.
De ergste vrouwensporten vind ik voetbal en wielrennen. Echt niet om aan te zien bij die 2 sporten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |