wust redelijk in vorm kan ook op dit ijs een goede 5k rijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen anderhalve seconde op de 1500 pakken en de buit is binnen.
Gewoon mijn type sporter. Alles of niksquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa dit is typisch des Wüsts hoor, weinig ongelooflijk aan
Hopelijk met buikgriep naar huis die Erbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:41 schreef MiLalaa het volgende:
ok logisch opgebouwd weer. Wat zal Wennemars daarvan vinden..
"Und wenn ist das Nunstück git und Schlotermeyer?"quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef Zorro het volgende:
"Martina, had je zo'n snelle start voorzien?"
"Nein, ik habe es nicht gewüst"
Dit is Jiskefetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"Und wenn ist das Nunstück git und Schlotermeyer?"
"Ja! Bei der Hund das oder die Flipperwaldt gersput."
Toch maar teruggetrokken voor de zekerheid om erger te voorkomen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:46 schreef Max23 het volgende:
Overigens moet R.Mulder nu alleen rijden op de 1000m
Dat gaat hem wel tijd kosten, anders had die Murashov nog voor zich gehad op de laatste kruising
Nein, du Arsch mit Ohren.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef danos het volgende:
Sorry Erben ik vind Sablikova geen echte allrounder.
Naja Romme vond ik ook geen allrounder.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik wel.
Haar 1500 meters zijn, mits in goede vorm, prima.
En de 500 meters zijn sterk verbeterd.
Over haar erelijst als allrounder zwijg ik maar liever.
Heeft ook minder gewonnen als allrounder dan Sablikovaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:00 schreef danos het volgende:
[..]
Naja Romme vond ik ook geen allrounder.
Was het vorig weekend toch ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ritsma snapt niet dat de luchtdruk nu 1040 is
Tennis toch ook wel, lijkt me?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vrouwenzwemmen, vrouwenvolleybal en vrouwenhockey de enige echt leuke vrouwensporten denk ik. En hoog/verspringen is in theorie ook wel vermakelijk, helaas is het niveau (bij verspringen ook bij de mannen) wat laag.
quote:De ergste vrouwensporten vind ik voetbal en wielrennen. Echt niet om aan te zien bij die 2 sporten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |