Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:36 schreef LurkJeRot het volgende:
Waar heb je die gehakt voor nodig, dat doe je toch niet in de hutspot?
Jaquote:
NEE!quote:
geef het dan tenminste aan je huisdier, dan is het nuttig terechtgekomen.quote:
Ik heb niet genoeg geld om vrienden te kopenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
TS is erin getrapt en heeft zowel teveel aardappelen wortelen uien en gehakt ingekocht.
![]()
![]()
Nu moet ik dus een kilo of 7 hutspot maken![]()
![]()
![]()
WTF dat is best veel voor in je eentje![]()
Denk niet dat ik het vanavond op krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is erin getrapt en heeft zowel teveel cola, pinda's bier en chips ingekocht.
![]()
![]()
Nu moet ik dus een week of 6 films en series gaan kijken![]()
![]()
![]()
Denk niet dat ik het vanavond op krijg![]()
Ik wil wel komen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld om vrienden te kopen
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:46 schreef LangeJan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is erin getrapt en heeft zowel teveel cola, pinda's bier en chips ingekocht.
![]()
![]()
Nu moet ik dus een week of 6 films en series gaan kijken![]()
![]()
![]()
Denk niet dat ik het vanavond op krijgbetrapt
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
Ik deel niet uit aan asielzoekersquote:
Wel aan PVV-stemmers?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik deel niet uit aan asielzoekers
Nee UKIPquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
geef het dan tenminste aan je huisdier, dan is het nuttig terechtgekomen.
Leuk, lekker zwart bijverdienen toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:58 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een deeltijd neger fluisteraar
Samen de boel oplichten met de witwas pietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Leuk, lekker zwart bijverdienen toch.
Werkte dat fluisteren een beetje? Mijn interesse is gewekt! Meestal werkt in iemands oor schreeuwen net iets beter namelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:00 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Samen de boel oplichten met de witwas piet
je hebt mijn interesse gewekt. Doe je het rul bakken en dan zo erdoor? Of maak je er gehaktballen van en eet je die er dan bij?quote:
Met een vuvuzela toeteren, dat bezorgt ze meestal wel een oor infectiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Werkte dat fluisteren een beetje? Mijn interesse is gewekt! Meestal werkt in iemands oor schreeuwen net iets beter namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |