abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:22:40 #51
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167877660
Ik ging net iets binnen het jaar samenwonen. Hangt in mijn ogen heel erg van je relatie af maar vooral ook van jullie volwassenheid. We waren beide 27 en hadden al wat ervaring van wat we wel en niet wilden. Dus merkten heel gauw dat het goed ging :)

Of het verstandig is om te wachten ligt heel erg aan de personen zelf. Als jullie 1 week samen zijn, is dat dan makkelijk alsof er niets veranderd is of krijgen jullie dan toch wel ruzie? Hoe gaat samen op vakantie gaan? Vind je zelf dat je klaar bent om samen te wonen? Kunnen jullie gesprekken houden over de toekomst (kinderen, koophuis, woonplaats) en zitten jullie dan ook op 1 lijn?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 8 januari 2017 @ 21:15:29 #52
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_167987989
Beiden waren wij ongeveer 10 jaar alleen. De vlam sloeg in de pan en we wilden eigenlijk meteen samenwonen. Zijn na 3 maand eerst eens samen op vakantie geweest en dat was de beste vakantie ooit in Denemarken met kleine 30 graad. Daar ook besloten om te gaan samenwonen. Binnen een jaar dus en nu al 2 jaar gaande. En het gaat fantastisch. Hebben zelfs trouwplannen nu.

Als je gaat samenwonen weet je in elk geval zo snel mogelijk of je bij elkaar past. Kun je beter doen dan nog jaren wachten. Als het mis gaat is het nog geen groot probleem toch?
To BG or not to BG!
  maandag 9 januari 2017 @ 13:44:29 #53
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_168002528
Hij kwam uit Denemarken, hem daar ontmoet tijdens een reis. Zelf nog 2 keer die kant uit gegaan en bij hem en zijn familie ingewoond voor een aantal weken. Elkaar toen 2 maanden niet gezien (wel gesproken enz) Toen kwam hij naar NL, hij is toen niet meer terug naar huis geweest. Dit is nu 9 jaar geleden, zijn bijna 2 jaar getrouwd. Het kan dus wel ;)
pi_168010919
Na een paar maanden woonde ik al zowat bij mijn man in. Op een gegeven moment was ik dakloos: ik woonde in een sloopwoning en had niet zo snel een andere woning kunnen vinden 😬 Dus logeerde ik verder bij mijn man...
Na meer dan een halfjaar later zijn we officieel gaan samen wonen.

Nu 6 jaar samen, 2,5jaar getrouwd, nu huisje/palmpje/poesje ❤
pi_168026148
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:55 schreef Status het volgende:
Hoi!

Gelukkig nieuwjaar gewenst!

Ik ben benieuwd naar mensen die zijn gaan samenwonen met elkaar na een jaartje in een relatie te hebben gezeten. Hoe is dat verlopen? Was het te snel? Of ging het juist prima? Ik vraag me af of je elkaar wel goed kent na een jaar, of dat je dan nog in een soort van romantische flow zit en je elkaar later pas echt leert kennen.

Ben dus op zoek naar ervaringen: na hoeveel tijd ging jij samenwonen met je partner en hoe beviel dat? Raad je samenwonen na een jaartje aan of is het verstandig om ff te wachten?

Groet!
Wij zijn vanaf dag één bijna continu samen geweest in zijn of mijn huis, en na een half jaartje gaan samenwonen voor het echie. Nu bijna 20 jaar samen O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_168027821
Officieel na 2 jaar samen gaan wonen, maar toen we een jaar een relatie hadden begaf ik me al vaker in zijn woning dan in de woning waar ik zelf woonde. Ging uitstekend. Je leert elkaar er veel beter door kennen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 14:28:12 #57
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_168028740
Kende elkaar al 10+ jaar maar expres pas na een jaar verkering gaan samenwonen. Na 2 jaar huis gekocht en ik zou niet meer zonder kunnen. Ik kan zelf al niet meer koken denk ik, te verwend.
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')