Wij zijn vanaf dag één bijna continu samen geweest in zijn of mijn huis, en na een half jaartje gaan samenwonen voor het echie. Nu bijna 20 jaar samenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:55 schreef Status het volgende:
Hoi!
Gelukkig nieuwjaar gewenst!
Ik ben benieuwd naar mensen die zijn gaan samenwonen met elkaar na een jaartje in een relatie te hebben gezeten. Hoe is dat verlopen? Was het te snel? Of ging het juist prima? Ik vraag me af of je elkaar wel goed kent na een jaar, of dat je dan nog in een soort van romantische flow zit en je elkaar later pas echt leert kennen.
Ben dus op zoek naar ervaringen: na hoeveel tijd ging jij samenwonen met je partner en hoe beviel dat? Raad je samenwonen na een jaartje aan of is het verstandig om ff te wachten?
Groet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop