abonnement Unibet Coolblue
pi_169058852
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Thanks!
Ik heb er 1 besteld bij TikTox. 85 Euro :').
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_169061665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

5x een horloge gekocht bij watch2day, en 4x moest hij terug.
Bij één exemplaar was het zelfs zo dat ik nog een slechter exemplaar toegezonden kreeg dan die ik in eerste instantie had.
Daarnaast moest er eerst een klacht ingediend worden voordat men zich aan de gemaakte afspraken hield.

Als het niet meer hoeft, dan koop ik daar niets meer (niet alle modellen zijn op amazon te koop).
Er is nog 1 horloge waar ik op wacht bij hun. Dat is de spinnaker sp-5027-22 die ik reeds eerder bij hun heb besteld, maar waarvan ik twee mislukte exemplaren kreeg. Als hij nog eens te koop komt ga ik nogmaals de gok wagen. Mede omdat hij nergens zo goedkoop te krijgen is en het horloge zélf wel prachtig is in mijn ogen.
Verder koop ik alles via amazon.com/amazon.de of elders.

Tevens:

[..]

Deep Blue heeft prima horloges en vallen ook in een iets hoger segment.
Je zou ook kunnen kijken naar een Oriënt
[ afbeelding ]
Oké, allemaal bedankt voor de reacties!
  woensdag 22 februari 2017 @ 08:45:54 #178
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169062556
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb er 1 besteld bij TikTox. 85 Euro :').
Ben dat nu ook aan het overwegen. :')
pi_169062598
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ben dat nu ook aan het overwegen. :')
Wacht een paar dagen, laat ik mijn bevindingen even horen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 22 februari 2017 @ 08:50:53 #180
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169062605
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Wacht een paar dagen, laat ik mijn bevindingen even horen.
Cool! *O*
pi_169177683
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar wat nieuws, heb nu al een paar jaar een Longines. Twijfel tussen een Omega Seamaster Planet Ocean, of een Breitling Superocean Heritage.

De Breitling is wat goedkoper, maar de Omega schijnt een beter uurwerk te hebben. Jullie blik? :P
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_169188823
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:47 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar wat nieuws, heb nu al een paar jaar een Longines. Twijfel tussen een Omega Seamaster Planet Ocean, of een Breitling Superocean Heritage.

De Breitling is wat goedkoper, maar de Omega schijnt een beter uurwerk te hebben. Jullie blik? :P
Persoonlijk vind ik de Omega eleganter en mooier afgewerkt.
  maandag 27 februari 2017 @ 22:02:05 #183
165633 eriksd
The grand facade...
pi_169188916
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:47 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar wat nieuws, heb nu al een paar jaar een Longines. Twijfel tussen een Omega Seamaster Planet Ocean, of een Breitling Superocean Heritage.

De Breitling is wat goedkoper, maar de Omega schijnt een beter uurwerk te hebben. Jullie blik? :P
Zijn totaal andere horloges. Welke maat heritage wil je? Uurwerk is inderdaad simpeler, maar dat scheelt ook weer in onderhoud(skosten). Zou me daar niet al te zeer op blindstaren.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_169189398
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:47 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar wat nieuws, heb nu al een paar jaar een Longines. Twijfel tussen een Omega Seamaster Planet Ocean, of een Breitling Superocean Heritage.

De Breitling is wat goedkoper, maar de Omega schijnt een beter uurwerk te hebben. Jullie blik? :P
Ik ben geen fan van Breitling. Op drie meter afstand schreeuwen die dingen al KIJK DAN IK HEB EEN HORLOGE.

Omega dus ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_169197681
Hehe thanks all.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 22:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zijn totaal andere horloges. Welke maat heritage wil je? Uurwerk is inderdaad simpeler, maar dat scheelt ook weer in onderhoud(skosten). Zou me daar niet al te zeer op blindstaren.
Qua maat wel de grootste 45.5 /46mm dacht ik (Breitling / Omega). Andere vind ik net te klein. Maakt dat nog verschil? :P
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_169198033
Volgens mij maakt Omega niet eens zulke absurd grote kasten. Ik vind persoonlijk alles boven 42mm geen gezicht. Tenzij je echt enorme armen hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:37:28 #187
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169198089
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:47 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar wat nieuws, heb nu al een paar jaar een Longines. Twijfel tussen een Omega Seamaster Planet Ocean, of een Breitling Superocean Heritage.

De Breitling is wat goedkoper, maar de Omega schijnt een beter uurwerk te hebben. Jullie blik? :P
Zou van Omega eerder een Speedmaster Professional kopen. De Breitling SOH is vrij groot in diameter, welke maat overweeg je?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_169199530
Als het goed is heb ik vandaag die combi bracelet binnen!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_169199836
Planet Ocean! Veel mooier. Houdt zijn waarde ook beter vast.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_169199852
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zou van Omega eerder een Speedmaster Professional kopen. De Breitling SOH is vrij groot in diameter, welke maat overweeg je?
Lijkt me dat hij een duikhorloge wil.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:22:33 #191
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169200925
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:12 schreef Skv het volgende:
Als het goed is heb ik vandaag die combi bracelet binnen!
*O*
pi_169202844
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

*O*
De GW-5600 ging mee op al mijn vakanties. Ik ben totaal niet van de quartzhorloges, maar het retrodesign en de sloopvastheid maakten het toch een aardig horloge.

Een week of vier geleden zag ik in een paar foto's van een GW-M5610. Qua uiterlijk zeer vergelijkbaar met de 5600. Alleen wat extra kleurtjes op de dial én atomic sync.. Dat miste de 5600 dan weer. Na een weekje twijfelen de knoop doorgehakt, de 5600 verkocht en een nieuwe M5610 gekocht:


Meningen zullen vast verdeeld zijn, maar ik vind 'm als vakantiehorloge (en voor 130 Euro) best aardig. Ook gebruik ik 'm om mijn andere horloges mee gelijk te zetten, dus in de doos komt hij ook van pas.

Nieuwe horloges draag je natuurlijk. Na een weekje merkte ik dat ik de standaard resin (hars) band niet zo bijzonder vond. Dit type G-shock heeft een vrij specifieke smalle aansluiting, dus je gooit er niet zomaar even een ander bandje op.

Na wat rondzoeken kwam ik een aantal topics tegen op met name WUS waarin de 'Casio combi bracelet' werd besproken. Een band met linkjes bestaande uit hars, omgewisseld met staal. En een zwarte stalen gesp. Oorspronkelijk werd deze geleverd op een variant van de GW-M5610(de -1JF versie met 'inverted dial'), Die is alleen nergens meer te koop..

Na wat rondzoeken bleek al snel dat Combi Bracelets los bijna nergens te vinden zijn. Bij tiktox.co.uk zijn zeer gelukkig nog wel en los te koop. Kost je alleen wel 70 pond.. Na wikken en wegen toch maar de knoop doorgehakt en deze band besteld. Bijna 90 Euro voor een bandje voor een G-Shock is natuur absurd, maar bij andere horloges geef ik soms zoveel uit aan alleen een extra linkje in een band. Wat dat betreft valt het dan wel weer mee.

Goed, de band kwam vandaag binnen en ik heb 'm geplaatst. Bij de band kwamen 2 spring bars en een klein bandentooltje. Die tool heb ik in mijn doos gegooid; ik gebruik altijd de Bergeon 6767.

Vers uit de verpakking:



Oude band er af:



En nieuwe er op.. De springbars hadden even een klein zetje nodig om goed in de holes te schuiven. Met de Bergeon een fluitje van een cent.


Het resizen van de band is een fluitje van een cent. Je drukt van buitenaf de de springbar in en wisselt de linkjes binnen een paar seconden. Beetje het idee van een 'lug holes' horlogekast, maar dan bij elke link op de band.




Het resultaat:







De band zit comfortabel en geeft een mooie look aan het horloge. Omdat resin en staal elkaar afwisselen is het gewicht van de band niet al te hoog. Wel wat zwaarder dan de standaard-band, maar dat mag van mij ook wel. Het ding is normaal vederlicht, nu heb ik het gevoel een horloge om mijn pols te hebben.

Overal las ik overigens enorme horrorverhalen over de installatie. Met name bij de kast zou het verschrikkelijk zijn (sommige mensen geven aan er 2 á 3 uur mee te zitten prutsen):
http://forums.watchuseek.(...)0-hints-1861034.html
http://forums.watchuseek.(...)gw-m5610-713999.html

Ik had werkelijk nergens last van en binnen 3 minuten had ik de resin gewisseld voor de combi. Denk dat ik 'm binnen een paar minuten weer terug kan wisselen.

Of de band qua afwerking bijna 90 Euro waard is? Ik twijfel. Het is een prima ding met hoog gebruiksgemak, maar qua feel niet heel hoogwaardig. Echter, voor het doel dat ik er mee had is 'ie meer dan geslaagd en het geld meer dan waard!

[ Bericht 10% gewijzigd door Skv op 28-02-2017 18:12:32 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_169203089
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:39:12 #194
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_169203500
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:00 schreef Skv het volgende:

[..]

De GW-5600 ging mee op al mijn vakanties. Ik ben totaal niet van de quartzhorloges, maar het retrodesign en de sloopvastheid maakten het toch een aardig horloge.

Een week of vier geleden zag ik in een paar foto's van een GW-M5610. Qua uiterlijk zeer vergelijkbaar met de 5600. Alleen wat extra kleurtjes op de dial én atomic sync.. Dat miste de 5600 dan weer. Na een weekje twijfelen de knoop doorgehakt, de 5600 verkocht en een nieuwe M5610 gekocht:
[ afbeelding ]

Meningen zullen vast verdeeld zijn, maar ik vind 'm als vakantiehorloge (en voor 130 Euro) best aardig. Ook gebruik ik 'm om mijn andere horloges mee gelijk te zetten, dus in de doos komt hij ook van pas.

Nieuwe horloges draag je natuurlijk. Na een weekje merkte ik dat ik de standaard resin (hars) band niet zo bijzonder vond. Dit type G-shock heeft een vrij specifieke smalle aansluiting, dus je gooit er niet zomaar even een ander bandje op.

Na wat rondzoeken kwam ik een aantal topics tegen op met name WUS waarin de 'Casio combi bracelet' werd besproken. Een band met linkjes bestaande uit hars, omgewisseld met staal. En een zwarte stalen gesp. Oorspronkelijk werd deze geleverd op een variant van de GW-M5610(de -1JF versie met 'inverted dial'), Die is alleen nergens meer te koop..

Na wat rondzoeken bleek al snel dat Combi Bracelets los bijna nergens te vinden zijn. Bij tiktox.co.uk zijn zeer gelukkig nog wel en los te koop. Kost je alleen wel 70 pond.. Na wikken en wegen toch maar de knoop doorgehakt en deze band besteld. Bijna 90 Euro voor een bandje voor een G-Shock is natuur absurd, maar bij andere horloges geef ik soms zoveel uit aan alleen een extra linkje in een band. Wat dat betreft valt het dan wel weer mee.

Goed, de band kwam vandaag binnen en ik heb 'm geplaatst. Bij de band kwamen 2 spring bars en een klein bandentooltje. Die tool heb ik in mijn doos gegooid; ik gebruik altijd de Bergeon 6767.

Vers uit de verpakking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oude band er af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nieuwe er op.. De springbars hadden even een klein zetje nodig om goed in de holes te schuiven. Met de Bergeon een fluitje van een cent.
[ afbeelding ]

Het resizen van de band is een fluitje van een cent. Je drukt van buitenaf de de springbar in en wisselt de linkjes binnen een paar seconden. Beetje het idee van een 'lug holes' horlogekast, maar dan bij elke link op de band.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De band zit comfortabel en geeft een mooie look aan het horloge. Omdat resin en staal elkaar afwisselen is het gewicht van de band niet al te hoog. Wel wat zwaarder dan de standaard-band, maar dat mag van mij ook wel. Het ding is normaal vederlicht, nu heb ik het gevoel een horloge om mijn pols te hebben.

Overal las ik overigens enorme horrorverhalen over de installatie. Met name bij de kast zou het verschrikkelijk zijn (sommige mensen geven aan er 2 á 3 uur mee te zitten prutsen):
http://forums.watchuseek.(...)0-hints-1861034.html
http://forums.watchuseek.(...)gw-m5610-713999.html

Ik had werkelijk nergens last van en binnen 3 minuten had ik de resin gewisseld voor de combi. Denk dat ik 'm binnen een paar minuten weer terug kan wisselen.

Of de band qua afwerking bijna 90 Euro waard is? Ik twijfel. Het is een prima ding met hoog gebruiksgemak, maar qua feel niet heel hoogwaardig. Echter, voor het doel dat ik er mee had is 'ie meer dan geslaagd en het geld meer dan waard!
Dat ziet er tof uit! (en goed geschreven trouwens!)
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 28 februari 2017 @ 19:32:50 #195
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169204752
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:00 schreef Skv het volgende:

[..]

De GW-5600 ging mee op al mijn vakanties. Ik ben totaal niet van de quartzhorloges, maar het retrodesign en de sloopvastheid maakten het toch een aardig horloge.

Een week of vier geleden zag ik in een paar foto's van een GW-M5610. Qua uiterlijk zeer vergelijkbaar met de 5600. Alleen wat extra kleurtjes op de dial én atomic sync.. Dat miste de 5600 dan weer. Na een weekje twijfelen de knoop doorgehakt, de 5600 verkocht en een nieuwe M5610 gekocht:
[ afbeelding ]

Meningen zullen vast verdeeld zijn, maar ik vind 'm als vakantiehorloge (en voor 130 Euro) best aardig. Ook gebruik ik 'm om mijn andere horloges mee gelijk te zetten, dus in de doos komt hij ook van pas.

Nieuwe horloges draag je natuurlijk. Na een weekje merkte ik dat ik de standaard resin (hars) band niet zo bijzonder vond. Dit type G-shock heeft een vrij specifieke smalle aansluiting, dus je gooit er niet zomaar even een ander bandje op.

Na wat rondzoeken kwam ik een aantal topics tegen op met name WUS waarin de 'Casio combi bracelet' werd besproken. Een band met linkjes bestaande uit hars, omgewisseld met staal. En een zwarte stalen gesp. Oorspronkelijk werd deze geleverd op een variant van de GW-M5610(de -1JF versie met 'inverted dial'), Die is alleen nergens meer te koop..

Na wat rondzoeken bleek al snel dat Combi Bracelets los bijna nergens te vinden zijn. Bij tiktox.co.uk zijn zeer gelukkig nog wel en los te koop. Kost je alleen wel 70 pond.. Na wikken en wegen toch maar de knoop doorgehakt en deze band besteld. Bijna 90 Euro voor een bandje voor een G-Shock is natuur absurd, maar bij andere horloges geef ik soms zoveel uit aan alleen een extra linkje in een band. Wat dat betreft valt het dan wel weer mee.

Goed, de band kwam vandaag binnen en ik heb 'm geplaatst. Bij de band kwamen 2 spring bars en een klein bandentooltje. Die tool heb ik in mijn doos gegooid; ik gebruik altijd de Bergeon 6767.

Vers uit de verpakking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oude band er af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nieuwe er op.. De springbars hadden even een klein zetje nodig om goed in de holes te schuiven. Met de Bergeon een fluitje van een cent.
[ afbeelding ]

Het resizen van de band is een fluitje van een cent. Je drukt van buitenaf de de springbar in en wisselt de linkjes binnen een paar seconden. Beetje het idee van een 'lug holes' horlogekast, maar dan bij elke link op de band.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De band zit comfortabel en geeft een mooie look aan het horloge. Omdat resin en staal elkaar afwisselen is het gewicht van de band niet al te hoog. Wel wat zwaarder dan de standaard-band, maar dat mag van mij ook wel. Het ding is normaal vederlicht, nu heb ik het gevoel een horloge om mijn pols te hebben.

Overal las ik overigens enorme horrorverhalen over de installatie. Met name bij de kast zou het verschrikkelijk zijn (sommige mensen geven aan er 2 á 3 uur mee te zitten prutsen):
http://forums.watchuseek.(...)0-hints-1861034.html
http://forums.watchuseek.(...)gw-m5610-713999.html

Ik had werkelijk nergens last van en binnen 3 minuten had ik de resin gewisseld voor de combi. Denk dat ik 'm binnen een paar minuten weer terug kan wisselen.

Of de band qua afwerking bijna 90 Euro waard is? Ik twijfel. Het is een prima ding met hoog gebruiksgemak, maar qua feel niet heel hoogwaardig. Echter, voor het doel dat ik er mee had is 'ie meer dan geslaagd en het geld meer dan waard!
Heel tof! Dankjewel, dit is interessante info voor mijn overweging om het al dan niet aan te schaffen. Misschien is een bull bar een leuk extraatje? Zou mooi met de stalen onderdelen van het bandje matchen. :)
pi_169209258

Nog niet naar gekeken om eerlijk te zijn. Waar koop je dat?
Ben ook benieuwd of die dingen niet de hele solar vernaggelen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:33:52 #197
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169209643
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:19 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet naar gekeken om eerlijk te zijn. Waar koop je dat?
Ben ook benieuwd of die dingen niet de hele solar vernaggelen.
http://stores.ebay.nl/JaysAndKays

Bedoel je dat je geen licht meer krijgt? Zal niet veel uitmaken denk ik. Je kan wel krassen op het rubber krijgen. :) Ik heb er ook een, maar die zat al standaard op mijn horloge.
pi_169209741
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 22:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zijn totaal andere horloges. Welke maat heritage wil je? Uurwerk is inderdaad simpeler, maar dat scheelt ook weer in onderhoud(skosten). Zou me daar niet al te zeer op blindstaren.
Ben jij eigenlijk een Breitlingliefhebber Erik?
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:06:55 #199
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_169215925
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:47 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar wat nieuws, heb nu al een paar jaar een Longines. Twijfel tussen een Omega Seamaster Planet Ocean, of een Breitling Superocean Heritage.

De Breitling is wat goedkoper, maar de Omega schijnt een beter uurwerk te hebben. Jullie blik? :P
Persoonlijk vind ik de Omega de mooiere van de twee. In tegenstelling tot de Breitling mooi ingetogen. Verder is het co-axial uurwerk van Omega ook gewoon een pareltje.

Mijn ouweheer is afgelopen week overstag gegaan en heeft zich een kroontje gekocht. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf prachtig vond, ondanks mijn voorliefde voor vintage. Hoewel ontbrekende patina maken de keramische lunette en het nieuwe type sluiting een hoop goed.



Alvast excuses aan de mensen met lunette ocd
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:58:09 #200
67670 Skv
Cynist.
pi_169219072
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:06 schreef x3ro het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de Omega de mooiere van de twee. In tegenstelling tot de Breitling mooi ingetogen. Verder is het co-axial uurwerk van Omega ook gewoon een pareltje.

Mijn ouweheer is afgelopen week overstag gegaan en heeft zich een kroontje gekocht. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf prachtig vond, ondanks mijn voorliefde voor vintage. Hoewel ontbrekende patina maken de keramische lunette en het nieuwe type sluiting een hoop goed.

[ afbeelding ]

Alvast excuses aan de mensen met lunette ocd
Goede keuze van je pa hoor! Chique!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')