Niet iedereen heeft jaren FOK!ervaringquote:Op maandag 2 januari 2017 11:47 schreef Superdonald het volgende:
Goede originele klacht, ik zie deze graag weer terug door dan wel jou dan wel een andere user begin 2018.
geregistreerd op: zondag 7 juni 2015 @ 17:59quote:Op maandag 2 januari 2017 11:48 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jaren FOK!ervaring
Goede originele reactie, ik zie deze graag weer terug door dan wel jou dan wel een andere user in het volgende topic van NobodyKerz.quote:
Je hebt in ieder geval begin 2016 meegemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:49 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Halverwege het jaar telt voor jou als het begin van het jaar? Lees je je eigen posts wel voor je iets typt?
oke wchquote:Op maandag 2 januari 2017 11:51 schreef HarveySpecter het volgende:
Terechte klacht. Hele sportschool vol met sukkels waarvan je weet dat je ze over drie weken toch niet meer terug ziet.
Ik moet altijd vroeg weg voordat jij naar school gaat dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:56 schreef NightH4wk het volgende:
Boh, nu krijgt TS nog concurrentie. Moet hij nog eerder op zodat niemand hem ziet.
Die twee deadlifters gaan last van hun nek krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:56 schreef Yin_Yang het volgende:
Zo zag het er vanmorgen in mijn gym uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet 31e nog mee hebben gepaktquote:Op maandag 2 januari 2017 14:07 schreef Aiciu het volgende:
Ik begin straks ook weer.
Heb voor het laatst getraind op 30 december 2016, dus het word hoog tijd!
Nee, natuurlijk niet. Nationale bulkdag, waarbij je oliebollen als ontbijt, voor bij de koffie, met de lunch en als toetje loopt te schransen.quote:
Dat krijgen ze sowieso wel.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die twee deadlifters gaan last van hun nek krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |