Joe hoiquote:Op zaterdag 31 december 2016 23:46 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook de voorbereidingen treffen voor zometeen. Kinderen wakker maken, tanden poetsen, flessen klaarzetten en zo. Dus tot volgend jaar allemaal en voorzichtig met vuurwerk.
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 23:46 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook de voorbereidingen treffen voor zometeen. Kinderen wakker maken, tanden poetsen, flessen klaarzetten en zo. Dus tot volgend jaar allemaal en voorzichtig met vuurwerk.
Joe hoiquote:Op zaterdag 31 december 2016 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dochter 1 kwam net huilend naar beneden.
Ok! Fijne jaarwisseling zo!
Ik ga weer naar familie en bezoek!
Bubbels ontkurken!
Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog even RIP paps zeggen bij dezenies traditie
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een voorspoedig 2017 Mexi.quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feliz Año Neuvo!!quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:47 schreef EDMAN- het volgende:g
Al die mensen die hun kinderen wakker maken, zo schattig
happy new year!
niet dan deepquote:Op zaterdag 31 december 2016 23:50 schreef EDMAN- het volgende:
m
[..]
maar toch, beter dan deep of led?
daar zit ik me ook danig mee te vermakenquote:Op zaterdag 31 december 2016 23:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Best te drinken, dat Grolsch....
Proost mensen!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat afsluiten, even rustig alle zonden van 2016 overdenken
goede jaarwisseling allen, misschien tot later maar bedankt voor de gezelligheid hier.en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |