quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:00 schreef noodgang het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om sociaal te zijn en bier te drinken enzo
Het was leuk hier!!! Fijne jaarwisseling iedereen!
t zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Sultans of Swing, schandalig fijn nummer.
zijn programma nu is niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
hij is eigenlijk gewoon strontvervelend
quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:00 schreef noodgang het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om sociaal te zijn en bier te drinken enzo
Het was leuk hier!!! Fijne jaarwisseling iedereen!
gaat geen belletje rinkelen bij mequote:Op zaterdag 31 december 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn programma nu is niet zo leuk meer
Theater van het Sentiment was wel erg tof altijd
FOK! is mijn levenquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
je kan wel merken dat de meesten hier wel een leven hebben
tis ineens zo rustig hier
ja, vertel eens, waarom ben jij wel hier?quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
* OscarMopperkont is er nog....quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
Nog altijd niks van gehoord. Ze heb het net zelf weggepakt en op het aanrecht gezet. Zonder er wat van te zeggen. WTF is deze?quote:
ik heb er dus geenquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, vertel eens, waarom ben jij wel hier?
ze waardeert het feestelijke moment gewoon nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog altijd niks van gehoord. Ze heb het net zelf weggepakt en op het aanrecht gezet. Zonder er wat van te zeggen. WTF is deze?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog altijd niks van gehoord. Ze heb het net zelf weggepakt en op het aanrecht gezet. Zonder er wat van te zeggen. WTF is deze?
neequote:Op zaterdag 31 december 2016 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is er nog....
Jij hebt ook geen leven?
dan pak je toch nog n bakjequote:
Zit te eten nuquote:
dat had ik drie jaar geleden, lag ik de hele dag met koorts op bedquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |