abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7257741
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 22:55 schreef Chadi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de standpunten zijn van AEL.

Dus niet zo uit je duim zuigen of van horen zeggen. Waar staan ze voor?

Het tegenovergestelde van het Vlaams Blok "Eigen Volk Eerst":

Migranten eerst.

I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_7257757
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 22:55 schreef Chadi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de standpunten zijn van AEL.

Dus niet zo uit je duim zuigen of van horen zeggen. Waar staan ze voor?

Allee, binnen de grenzen van de oewet bláaven, hč......

Lekker vaag want voorzichtig.
Komt niet echt overtuigend over tot nu toe.
Onbetrouwbaar stuk vreten nog steeds wat mij betreft.

Doe mij de ander heer aan tafel maar.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 10 december 2002 @ 23:00:55 #53
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7257798
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 22:59 schreef milagro het volgende:
Doe mij de ander heer aan tafel maar.
Helemaal mee eens. "Gelijkheidsbeginsel" uit Jahja's mond is als Bush roepen om vrede
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7257818
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 22:59 schreef Vow het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde van het Vlaams Blok "Eigen Volk Eerst":

Migranten eerst.

waar heb je dat vandaan?
pi_7257980
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:00 schreef robh het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. "Gelijkheidsbeginsel" uit Jahja's mond is als Bush roepen om vrede

Dat bedoel ik.

Die idiote bewering ook dat hij geen racist kan zijn , want hij is een moslim ...

Nee, hij is mij te vaag over waar de AEL voor staat en dat is hij niet voor niets.

pi_7258093
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

waar heb je dat vandaan?

Lees eens een krant bijvoorbeeld.

Zij stellen de positie van migranten boven die van autochtonen, daar komen al hun punten simpelweg op neer. Ze gebruiken alleen nette termen, positieve discriminatie en zo.

pi_7258176
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Vow het volgende:

[..]

Zij stellen de positie van migranten boven die van autochtonen, daar komen al hun punten simpelweg op neer. Ze gebruiken alleen nette termen, positieve discriminatie en zo.

Wilt een tijdelijke positieve discriminatie voor allochtonen, op verschillende vlakken (banen etc.) om de schade van jaren in te halen...
pi_7258211
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Vow het volgende:

[..]

hoe komen die er aan?
pi_7258239
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

hoe komen die er aan?

van meneer Jahjah zelf, Chadi, maar de ene keer zegt hij dit en de ander keer zegt hij dat in interviews...
pi_7258315
sorry ik vind Barend en Van dorp te veel hem een extreem islamitische jasje willen geven die hij niet wil aantrekken.
  dinsdag 10 december 2002 @ 23:19:15 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_7258404
quote:
De schuld van de maatschappelijke problemen die allochtone jongeren veroorzaken, ligt bij de Nederlandse samenleving. Absoluut.
Dit is pas de vinger op de zere plek leggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7258489
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee dat is de verantwoording afschuiven. Alweer.
pi_7258544
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:16 schreef Chadi het volgende:
sorry ik vind Barend en Van dorp te veel hem een extreem islamitische jasje willen geven die hij niet wil aantrekken.
Hij is extreem en wilt dat niet laten zien, nee.

Geef mij die andere meneer maar, die een veel bemiddelender rol aanneemt.
Jahjah wilt de zaak op de spits drijven vooral.

pi_7258572
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou , de andere meneer ontkende dat toch ten stelligste, beide kanten hebben verantwoordelijkheid in deze.
  dinsdag 10 december 2002 @ 23:26:49 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_7258641
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:21 schreef Vow het volgende:
Nee dat is de verantwoording afschuiven. Alweer.
Dat zeg ik. De Arabische vermoorde onschuld welke misschien wel het grootste gedeelte van het probleem is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7264320
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij is extreem en wilt dat niet laten zien, nee.

Geef mij die andere meneer maar, die een veel bemiddelender rol aanneemt.
Jahjah wilt de zaak op de spits drijven vooral.

Je kunt er geen weinig van zeggen eigenlijk. De ene keer roept Jahjah dat hij met tienduizend man wil demonstreren en dat de politie dan pas kan lachen, de andere keer roept hij weer dat hij een bemiddelende rol spelen.
Ik vond hem gisteren niet echt sterk, en vrij irritant articulerend. Al met al was het een niet al te best optreden van de heer Jahjah. Ook opvallend hoe vaag hij deed over zijn standpunten over homo's en vrouwen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7267065
quote:
Op woensdag 11 december 2002 10:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je kunt er geen weinig van zeggen eigenlijk. De ene keer roept Jahjah dat hij met tienduizend man wil demonstreren en dat de politie dan pas kan lachen, de andere keer roept hij weer dat hij een bemiddelende rol spelen.
Ik vond hem gisteren niet echt sterk, en vrij irritant articulerend. Al met al was het een niet al te best optreden van de heer Jahjah. Ook opvallend hoe vaag hij deed over zijn standpunten over homo's en vrouwen.

Ik vond juist dat hij door Barend en Van dorp en vooral door Mulder die telkens op dat standpunt terug kwam, sterk werd gemaakt. Hij voerde daar precies dezelfde discussie die een ieder andere allochtoon met een moslim achtergrond wekelijks moet voeren. Hij is gewoon zo neer gezet gisteren dat veel mensen zich zelf herkennen in de rol die hij gisteren toebedeeld kreeg. Ze hadden gewoon een serieuze discussie met hem aan moeten gaan en hem op punten van zijn partij moeten pakken als die er zijn.
  woensdag 11 december 2002 @ 13:01:26 #68
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7267096
quote:
Op woensdag 11 december 2002 12:59 schreef Chadi het volgende:

Ik vond juist dat hij door Barend en Van dorp en vooral door Mulder die
telkens op dat standpunt terug kwam, sterk werd gemaakt. Hij voerde daar precies dezelfde discussie die een ieder andere allochtoon met een moslim achtergrond wekelijks moet voeren. Hij is gewoon zo neer gezet gisteren dat veel mensen zich zelf herkennen in de rol die hij gisteren toebedeeld kreeg. Ze hadden gewoon een serieuze discussie met hem aan moeten gaan en hem op punten van zijn partij moeten pakken als die er zijn.

Tja, als je aan joden komt kom je aan Frits, dus een normale discussie is bijvoorbaat al uitgesloten. Maar dit was imo gewoon het maximaal haalbare niveau.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7267242
Ik pleit voor een geheel verbod van de AEL;
De AEL heeft immers banden met radicale islamitische organisaties (HAMAS etc.) en willen in Europa de Islam verder uitbouwen, en Europa onderwerpen aan de Islam. Daarbij is de AEL tegen integratie van de Marokkanen, wat een verdere segregatie van de Marokkanen tot gevolg heeft. Ook de radicale methodes waarmee ze (alsnog alleen AEL in België) hun gelijk proberen te krijgen kunnen niet door de beugel, en helpen verder bij aan de haat tegen hun eigen bevolkingsgroep.
pi_7267278
Ik vertrouw hem voor geen cent...

Maar goed, hij blijft netjes binnen de wettelijke perken en gebruikt bovendien de ruimte die de Belgische grondwet hem biedt heel erg handig, van 'aanpakken' kan dus sowieso geen sprake zijn. Hoop overigens wel dat 'ie uit Nederland (en de rest van Europa) wegblijft met z'n club.

pi_7267375
Het woord ' nazi ' komt opeens in me op.
Ik wil zien hoe NL over 5 jaar uitziet
Vind het zo jammer dat de regering geen zier doet
pi_7267441
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zeg ik. De Arabische vermoorde onschuld welke misschien wel het grootste gedeelte van het probleem is.

Precies!
Die idioot die in de Volkskrant beweerde dat allochtonen als 'Untermenschen' behandeld worden, is daar een goed voorbeeld van.

Hij wilde dan ook in iedere stad een vestiging van de AEL.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7267479
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:19 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Precies!
Die idioot die in de Volkskrant beweerde dat allochtonen als 'Untermenschen' behandeld worden, is daar een goed voorbeeld van.

Hij wilde dan ook in iedere stad een vestiging van de AEL.

is dat niet die contact gestoorde gast die ook op het FP staat en die leider wil worden van de AEL in Nederland.
pi_7267635
quote:

[..]

Ik vond juist dat hij door Barend en Van dorp en vooral door Mulder die telkens op dat standpunt terug kwam, sterk werd gemaakt. Hij voerde daar precies dezelfde discussie die een ieder andere allochtoon met een moslim achtergrond wekelijks moet voeren. Hij is gewoon zo neer gezet gisteren dat veel mensen zich zelf herkennen in de rol die hij gisteren toebedeeld kreeg. Ze hadden gewoon een serieuze discussie met hem aan moeten gaan en hem op punten van zijn partij moeten pakken als die er zijn.

Dat ligt dan toch vooral aan Jahjah zelf vind ik. Hij is nog niet echt duidelijk naar buiten gekomen met wat de AEL nu precies wil.
Steeds roept hij maar weer wat anders. Dat Barend en Van Dorp er op terug kwamen was natuurlijk vooral bedoeld om hem onderuit te halen, had hij er echter niet zo vaag over gedaan dan hadden Barend en Van Dorp geen redenen om steeds terug te keren op dat onderwerp.
Wat hij precies wil is vooralsnog een raadsel. Al praat hij in vlagen van woede weleens zijn mond voorbij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7267738
quote:

[..]

Er werd hem duidelijk en meerdere malen gevraagd om het standpunt van zijn partij in zaken van homo's en vrouwen. Telkens ontweek hij het antwoord door te zeggen dat hij vind dat er van een gelijkheidsprincipe uitegegaan moet worden, maar dat hij daarnaast een andere mening is toegedaan, vanuit persoonlijk oogpunt. Er werd niet gevraagd naar zijn persoonlijke standpunt, alleen naar het standpunt van de AEL.
Dat hij persoonlijk een andere mening is toegedeeld, die anders is dan het politieke standpunt is niet anders. Maar voor als de AEL serieus genomen wil worden, zullen ze duidelijker hun standpunten moeten formuleren, en niet verhullen door gebruik van open antwoorden.

Daarnaast als ik zeg dat ik ook uitga van het standpunt dat iedereen gelijk is, maar dat ik op het gebied van moslims daar persoonlijk anders over denk, word ik toch ook uitgemaakt voor rascist, hoe is dat dan anders als dat hij het doet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')