quote:Het tegenovergestelde van het Vlaams Blok "Eigen Volk Eerst":
Op dinsdag 10 december 2002 22:55 schreef Chadi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de standpunten zijn van AEL.Dus niet zo uit je duim zuigen of van horen zeggen. Waar staan ze voor?
Migranten eerst.
quote:Allee, binnen de grenzen van de oewet bláaven, hč......
Op dinsdag 10 december 2002 22:55 schreef Chadi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de standpunten zijn van AEL.Dus niet zo uit je duim zuigen of van horen zeggen. Waar staan ze voor?
Lekker vaag want voorzichtig.
Komt niet echt overtuigend over tot nu toe.
Onbetrouwbaar stuk vreten nog steeds wat mij betreft.
Doe mij de ander heer aan tafel maar.
quote:Helemaal mee eens. "Gelijkheidsbeginsel" uit Jahja's mond is als Bush roepen om vrede
Op dinsdag 10 december 2002 22:59 schreef milagro het volgende:
Doe mij de ander heer aan tafel maar.
quote:waar heb je dat vandaan?
Op dinsdag 10 december 2002 22:59 schreef Vow het volgende:[..]
Het tegenovergestelde van het Vlaams Blok "Eigen Volk Eerst":
Migranten eerst.
quote:Dat bedoel ik.
Op dinsdag 10 december 2002 23:00 schreef robh het volgende:[..]
Helemaal mee eens. "Gelijkheidsbeginsel" uit Jahja's mond is als Bush roepen om vrede
Die idiote bewering ook dat hij geen racist kan zijn , want hij is een moslim ...
Nee, hij is mij te vaag over waar de AEL voor staat en dat is hij niet voor niets.
quote:Lees eens een krant bijvoorbeeld.
Op dinsdag 10 december 2002 23:01 schreef Chadi het volgende:[..]
waar heb je dat vandaan?
Zij stellen de positie van migranten boven die van autochtonen, daar komen al hun punten simpelweg op neer. Ze gebruiken alleen nette termen, positieve discriminatie en zo.
quote:Wilt een tijdelijke positieve discriminatie voor allochtonen, op verschillende vlakken (banen etc.) om de schade van jaren in te halen...
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Vow het volgende:[..]
Lees eens een krant bijvoorbeeld.
Zij stellen de positie van migranten boven die van autochtonen, daar komen al hun punten simpelweg op neer. Ze gebruiken alleen nette termen, positieve discriminatie en zo.
quote:hoe komen die er aan?
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Vow het volgende:[..]
Lees eens een krant bijvoorbeeld.
quote:van meneer Jahjah zelf, Chadi, maar de ene keer zegt hij dit en de ander keer zegt hij dat in interviews...
Op dinsdag 10 december 2002 23:12 schreef Chadi het volgende:[..]
hoe komen die er aan?
quote:Dit is pas de vinger op de zere plek leggen.
De schuld van de maatschappelijke problemen die allochtone jongeren veroorzaken, ligt bij de Nederlandse samenleving. Absoluut.
quote:Nee dat is de verantwoording afschuiven. Alweer.
Op dinsdag 10 december 2002 23:19 schreef speknek het volgende:[..]
Dit is pas de vinger op de zere plek leggen.
quote:Hij is extreem en wilt dat niet laten zien, nee.
Op dinsdag 10 december 2002 23:16 schreef Chadi het volgende:
sorry ik vind Barend en Van dorp te veel hem een extreem islamitische jasje willen geven die hij niet wil aantrekken.
Geef mij die andere meneer maar, die een veel bemiddelender rol aanneemt.
Jahjah wilt de zaak op de spits drijven vooral.
quote:Nou , de andere meneer ontkende dat toch ten stelligste, beide kanten hebben verantwoordelijkheid in deze.
Op dinsdag 10 december 2002 23:19 schreef speknek het volgende:[..]
Dit is pas de vinger op de zere plek leggen.
quote:Dat zeg ik. De Arabische vermoorde onschuld welke misschien wel het grootste gedeelte van het probleem is.
Op dinsdag 10 december 2002 23:21 schreef Vow het volgende:
Nee dat is de verantwoording afschuiven. Alweer.
quote:Je kunt er geen weinig van zeggen eigenlijk. De ene keer roept Jahjah dat hij met tienduizend man wil demonstreren en dat de politie dan pas kan lachen, de andere keer roept hij weer dat hij een bemiddelende rol spelen.
Op dinsdag 10 december 2002 23:23 schreef milagro het volgende:[..]
Hij is extreem en wilt dat niet laten zien, nee.
Geef mij die andere meneer maar, die een veel bemiddelender rol aanneemt.
Jahjah wilt de zaak op de spits drijven vooral.
quote:Ik vond juist dat hij door Barend en Van dorp en vooral door Mulder die telkens op dat standpunt terug kwam, sterk werd gemaakt. Hij voerde daar precies dezelfde discussie die een ieder andere allochtoon met een moslim achtergrond wekelijks moet voeren. Hij is gewoon zo neer gezet gisteren dat veel mensen zich zelf herkennen in de rol die hij gisteren toebedeeld kreeg. Ze hadden gewoon een serieuze discussie met hem aan moeten gaan en hem op punten van zijn partij moeten pakken als die er zijn.
Op woensdag 11 december 2002 10:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Je kunt er geen weinig van zeggen eigenlijk. De ene keer roept Jahjah dat hij met tienduizend man wil demonstreren en dat de politie dan pas kan lachen, de andere keer roept hij weer dat hij een bemiddelende rol spelen.
Ik vond hem gisteren niet echt sterk, en vrij irritant articulerend. Al met al was het een niet al te best optreden van de heer Jahjah. Ook opvallend hoe vaag hij deed over zijn standpunten over homo's en vrouwen.
quote:Tja, als je aan joden komt kom je aan Frits, dus een normale discussie is bijvoorbaat al uitgesloten. Maar dit was imo gewoon het maximaal haalbare niveau.
Op woensdag 11 december 2002 12:59 schreef Chadi het volgende:Ik vond juist dat hij door Barend en Van dorp en vooral door Mulder die
telkens op dat standpunt terug kwam, sterk werd gemaakt. Hij voerde daar precies dezelfde discussie die een ieder andere allochtoon met een moslim achtergrond wekelijks moet voeren. Hij is gewoon zo neer gezet gisteren dat veel mensen zich zelf herkennen in de rol die hij gisteren toebedeeld kreeg. Ze hadden gewoon een serieuze discussie met hem aan moeten gaan en hem op punten van zijn partij moeten pakken als die er zijn.
Maar goed, hij blijft netjes binnen de wettelijke perken en gebruikt bovendien de ruimte die de Belgische grondwet hem biedt heel erg handig, van 'aanpakken' kan dus sowieso geen sprake zijn. Hoop overigens wel dat 'ie uit Nederland (en de rest van Europa) wegblijft met z'n club.
quote:Precies!
Op dinsdag 10 december 2002 23:26 schreef speknek het volgende:[..]
Dat zeg ik. De Arabische vermoorde onschuld welke misschien wel het grootste gedeelte van het probleem is.
Hij wilde dan ook in iedere stad een vestiging van de AEL.
quote:is dat niet die contact gestoorde gast die ook op het FP staat en die leider wil worden van de AEL in Nederland.
Op woensdag 11 december 2002 13:19 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Precies!
Die idioot die in de Volkskrant beweerde dat allochtonen als 'Untermenschen' behandeld worden, is daar een goed voorbeeld van.Hij wilde dan ook in iedere stad een vestiging van de AEL.
quote:Dat ligt dan toch vooral aan Jahjah zelf vind ik. Hij is nog niet echt duidelijk naar buiten gekomen met wat de AEL nu precies wil.
Op woensdag 11 december 2002 12:59 schreef Chadi het volgende:[..]
Ik vond juist dat hij door Barend en Van dorp en vooral door Mulder die telkens op dat standpunt terug kwam, sterk werd gemaakt. Hij voerde daar precies dezelfde discussie die een ieder andere allochtoon met een moslim achtergrond wekelijks moet voeren. Hij is gewoon zo neer gezet gisteren dat veel mensen zich zelf herkennen in de rol die hij gisteren toebedeeld kreeg. Ze hadden gewoon een serieuze discussie met hem aan moeten gaan en hem op punten van zijn partij moeten pakken als die er zijn.
quote:Er werd hem duidelijk en meerdere malen gevraagd om het standpunt van zijn partij in zaken van homo's en vrouwen. Telkens ontweek hij het antwoord door te zeggen dat hij vind dat er van een gelijkheidsprincipe uitegegaan moet worden, maar dat hij daarnaast een andere mening is toegedaan, vanuit persoonlijk oogpunt. Er werd niet gevraagd naar zijn persoonlijke standpunt, alleen naar het standpunt van de AEL.
Op woensdag 11 december 2002 12:59 schreef Chadi het volgende:[..]
Ik vond juist dat hij door Barend en Van dorp en vooral door Mulder die telkens op dat standpunt terug kwam, sterk werd gemaakt. Hij voerde daar precies dezelfde discussie die een ieder andere allochtoon met een moslim achtergrond wekelijks moet voeren. Hij is gewoon zo neer gezet gisteren dat veel mensen zich zelf herkennen in de rol die hij gisteren toebedeeld kreeg. Ze hadden gewoon een serieuze discussie met hem aan moeten gaan en hem op punten van zijn partij moeten pakken als die er zijn.
Daarnaast als ik zeg dat ik ook uitga van het standpunt dat iedereen gelijk is, maar dat ik op het gebied van moslims daar persoonlijk anders over denk, word ik toch ook uitgemaakt voor rascist, hoe is dat dan anders als dat hij het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |