quote:we hebben de katholieken uiteindelijk ook laten integreren
Op zondag 26 januari 2003 14:23 schreef X-Ray het volgende:[..]
en zoals gezegd... waar komt die drang van mensen vandaan om toetetreden als moslim tot een geindoctrineerd niet-moslimland?
quote:Niet zonder regels te stellen...
Op zondag 26 januari 2003 14:30 schreef Re het volgende:[..]
we hebben de katholieken uiteindelijk ook laten integreren
quote:Gelijkheid. Ik zie graag dat onze grondwet nageleefd wordt. Of zie jij dan liever de grondwet uit het raam gegooid worden, omdat je je er toch niet aan hoeft te houden?
Op zondag 26 januari 2003 14:22 schreef Re het volgende:
en zoals gezegd... waar komt die drang van mensen vandaan om toetetreden als blanke niet moslim tot een geindoctrineerd moslimclubje
quote:Ik vroeg wat dan wel. Je ontwijkt wederom de vraag.
Op zondag 26 januari 2003 14:28 schreef Re het volgende:
vingerwijzen, superiotiteits gevoel en minderwaardigheidscomplexjes zullen inderdaad niet leiden tot oplossen van problemen
quote:dat mag jij concluderen maar dan begrijp je niet dat ik me wel degelijk stoor aan bepaalde gedachtengoeden en daar ook zeker niet voor uit de weg ga. Ik zie alleen dat men gewoon geen stap verder komt omdat men vergeet dat men gewoon niet hetzelfde is
Op zondag 26 januari 2003 14:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat begon anders ook als een klein clubje waarvan in de statuten stond dat je geen jood mocht zijn om lid te worden.
En door exact diezelfde gedachte als die van jou nu werd ze geen strobreed in de weg gelegd.
quote:Dat doe je wel. Je bagataliseert en kijkt de andere kant op.
Op zondag 26 januari 2003 14:36 schreef Re het volgende:[..]
dat mag jij concluderen maar dan begrijp je niet dat ik me wel degelijk stoor aan bepaalde gedachtengoeden en daar ook zeker niet voor uit de weg ga.
quote:Mooi, het raam uit die wet op gelijke behandeling dan. Men is gewoon niet hetzelfde. Weg ermee.
Ik zie alleen dat men gewoon geen stap verder komt omdat men vergeet dat men gewoon niet hetzelfde is
quote:Ik hou me prima aan de grondwet maar ik probeer niet te discussieren vanuit de grondwet alleen
Op zondag 26 januari 2003 14:33 schreef Lithion het volgende:[..]
Gelijkheid. Ik zie graag dat onze grondwet nageleefd wordt. Of zie jij dan liever de grondwet uit het raam gegooid worden, omdat je je er toch niet aan hoeft te houden?
quote:ik heb de oplossing niet voor handen, ik constateer alleen maar dat wat er nu gebeurd niet tot een oplossing komt, dus zoek ik naar een verklaring waarom
Ik vroeg wat dan wel. Je ontwijkt wederom de vraag.
quote:Zij niet, maar daar heb je ineens geen problemen mee. Waarom vind je het acceptabel dat er mensen zijn die de grondwet overtreden?
Op zondag 26 januari 2003 14:41 schreef Re het volgende:
Ik hou me prima aan de grondwet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |