Nu wel. Jullie zijn flink lang op gebleven dusquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mex
Plaatje in de OP gezien?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan ben ik aan het werk, maar voor nu alvast:
Kensington
Mocht Belfast Child ook tussen 11 en 2 komen, bij dezen alvast: Belfast BAGGER![]()
![]()
![]()
![]()
Hier had ook Waterfront kunnen staan.
Geen oortjes om in je telefoon te doen?quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als ieder jaar, wanneer laat ik de hond uit?!
Prachtig nummer. Heb ik op gestemd.quote:
Begin the beginquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Leave kunnen staan.
Ik zelf ookquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Prachtig nummer. Heb ik op gestemd.
Het vreemde is dat ik nog precies weet waar ik reed toen dit nummer werd gedraaid op 3fm.
Jawel, maar ook een tokkiebuurt en een hond die vuurwerk wil opeten, dus beter geen oortjesquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen oortjes om in je telefoon te doen?
Er zit een filter op die berichten. Want verwijzingen naar fok kwamen niet door.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wel. Jullie zijn flink lang op gebleven dusNa de jaarwisseling eens een paar uurtjes van Maris terugluisteren
Ja, vreeeeeselijk. Simple minds zijn echt goed maar dat heb ik nooit door gehad door die draakquote:
punt 1 zorgen dat je gsm een fm radio functie heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als ieder jaar, wanneer laat ik de hond uit?!
ik heb hier simpelweg geen woorden voor.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:53 schreef Max23 het volgende:
Coldplay trouwens nog 5 keer, waarvan 4 keer bij de laatste 41
jeetje ben je er nu alweer?quote:
Dancing Queenquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:55 schreef Max23 het volgende:
139 The Load Out / Stay Jackson Browne
138 Man In The Mirror Michael Jackson
137 Seven Nation Army The White Stripes
136 Saturday Night Herman Brood
135 Knights Of Cydonia Muse
134 The Boxer Simon & Garfunkel
133 Love You More Racoon
132 Sorry Kyteman
131 Dancing Queen ABBA
130 Smoke On The Water Deep Purple
quote:
Ik vind de rest van Simple minds eigenlijk best naar, maar Belfast child nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vreeeeeselijk. Simple minds zijn echt goed maar dat heb ik nooit door gehad door die draak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |