Frank Boeijen-Zeg me dat het niet zo is. Ik lijk op hem, kom ook uit gelderland en heb hetzelfde accent.quote:Op zaterdag 31 december 2016 07:19 schreef Jovatov het volgende:
En tong80, wat vind je van de nummers?
*freddiequote:Op zaterdag 31 december 2016 07:25 schreef tong80 het volgende:
Queen. Freddy de grootste performer ooit.
Beetje omgedraaid dus. Pas vanaf de mid 00's gingen die nummers me opvallen. Al zal ik nooit echt in een alternatieve scene belanden. Is m'n smaak teveel een potpourri voor, met tevens wat teveel 'zwart' materiaal, naast dat 'in een scene zitten' meer iets is voor tieners en twintigers.quote:Op zaterdag 31 december 2016 07:23 schreef tong80 het volgende:
Bij Nirvana heb ik mix feelings. net zoals met witte chocola, niet te veel, anders lust je het nooit meer. nevermind grijs gedraaid. Ik hoor de schoonheid bijna niet meer. Weet nog wel dat toen ik het voor het eerst hoorde ik weg geblazen werd. Ik kende ze al. Zat in die scene, er waren voor mij betere bands die een platencontract bij een major-label verdienden.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 07:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Boeijen-Zeg me dat het niet zo is. Ik lijk op hem, kom ook uit gelderland en heb hetzelfde accent.
Ne me Quitte pas van Brel gaat nooit vervelen. Eén van de intenste nummers ooit.
Bij Nirvana heb ik mix feelings. net zoals met witte chocola, niet te veel, anders lust je het nooit meer. nevermind grijs gedraaid. Ik hoor de schoonheid bijna niet meer. Weet nog wel dat toen ik het voor het eerst hoorde ik weg geblazen werd. Ik kende ze al. Zat in die scene, er waren voor mij betere bands die een platencontract bij een major-label verdienden.
Het is nog vroeg.quote:
Qua scene heb je maar een beetje gelijk. Ik bedoel meer dat ik van de alternative muziek ben en naar concerten ging en ga.quote:Op zaterdag 31 december 2016 07:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Beetje omgedraaid dus. Pas vanaf de mid 00's gingen die nummers me opvallen. Al zal ik nooit echt in een alternatieve scene belanden. Is m'n smaak teveel een potpourri voor, met tevens wat teveel 'zwart' materiaal, naast dat 'in een scene zitten' meer iets is voor tieners en twintigers.
geeft niks hoorquote:Op zaterdag 31 december 2016 07:30 schreef female81 het volgende:
Music. Een verschrikkelijk guilty pleasure. Ik weet dat het kitsch is, maar ik vreet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |