Nee, alles nagekeken vanmiddag.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijke vraag, zijn de beelden vanuit het café tijdens de uitzending ergens terug te zien? Marisa op de bar moet echt het archief in.
Nee, ze laten beter gewoon fatsoenlijk volk binnen die WEL echt losgaat en niet zo halfbakken in een lullig groepje.quote:
Ik vind hem trager beterquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De pitch staat 5% hoger denk ik
En jij zit op je zolderkamer.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ze laten beter gewoon fatsoenlijk volk binnen die WEL echt losgaat en niet zo halfbakken in een lullig groepje.
Luisterboeken van Playboy laten inspreken!quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan uren naar de stem van Marisa luisteren.
Hipsters.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, nu gaan ze los hoor... NU wel .....
Ten eerste weet jij dat helemaal niet, ten tweede is het Alberto, ten derde jij toch ook, en ten derde tsssskquote:
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, nu gaan ze los hoor... NU wel .....
4dequote:Op zaterdag 31 december 2016 02:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ten eerste weet jij dat helemaal niet, ten tweede is het Alberto, ten derde jij toch ook, en ten derde tssssk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |