Omdat BOWIEquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staan de DJ's steeds overdreven te dansen?
Ook geen knoemel!quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die donkere is Marisa d'r zus?
Ja, gisteren viel me op dat ze van die instappers aan hadquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet? De enige nacht so far die ik gemist heb. Alle nachten ervoor wel viel me op.
Omdat momenteel niemand anders in de kroeg het doet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staan de DJ's steeds overdreven te dansen?
Ja dat was zo bizar, vergeet ik ook nooit meer denk.quote:
Patatjequote:Op zaterdag 31 december 2016 02:15 schreef patat het volgende:
Pokémon gemist.![]()
Maar oké er staan wel veul betere nummers omheen
Ik wil het nog steeds.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Giel Beelen was je voor. No joke.
Crocs? Mochashins?quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, gisteren viel me op dat ze van die instappers aan hadof hoe heten die dingen..
Ja snap ik. Mijn telefoon stond vol smsjesquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat was zo bizar, vergeet ik ook nooit meer denk.
Ik was ervan overtuigd dat het aan de morfine lag.
quote:
Me first. Maar dan wel ook met haar producert erbij.quote:
Soort van complimentquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Patatje
Ik heb jou vanavond nog gegeten....
Ok, dat klinkt fout
quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mijn telefoon stond vol smsjes
Lekker wakker worden dus.... echt onwerkelijk
quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:17 schreef Joezi het volgende:
Alleen The Doors kunnen een plaat schrijven over het Oedipus-complex en er een absoluut topnummer van maken. Jim Morrison blijft een absolute held.
In ieder geval, lekker wijf van top tot teen (see what I did there)quote:
Hihi compliment ja?quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:17 schreef patat het volgende:
[..]
Soort van complimentHi Mopperkont!
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
Maargoed op naar een drama-vrij 2017!
Nou en?quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:18 schreef Koen66 het volgende:
Oscar zit alweer boven de 150 posts vandaag
Dedication!quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:18 schreef Koen66 het volgende:
Oscar zit alweer boven de 150 posts vandaag
Apocalypse nowquote:
Groetjes.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:20 schreef Tagliano het volgende:
Zo, dat was het wel weer voor vannacht. Een aantal zal ik morgen nog wel zien en de rest alvast een gelukkig nieuwjaar
quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:20 schreef Tagliano het volgende:
Zo, dat was het wel weer voor vannacht. Een aantal zal ik morgen nog wel zien en de rest alvast een gelukkig nieuwjaar
Nee,quote:
Nee, Apocalypse Thenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:20 schreef Tagliano het volgende:
Apocalypse Now danquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee,
[..]
Nee, Apocalypse Then
Komt omdat Evelien de boel heeft laten uitlopenquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:21 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
WTF???? halverwege het nummer weg
Wordt bi en adoreer Marisa.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef houdjemond het volgende:
Er loopt ook niet echt mannelijk schoon rond in het cafe
Heb je hier toch al om je heenquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef houdjemond het volgende:
Nou lekker danquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat Evelien de boel heeft laten uitlopen
Nee, ik zit gewoon op de bank thuisquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef houdjemond het volgende:
Laat ze toch lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ugh, ik zie nu een camera gericht op een groepje babyboomer-dames die net van de 'knutselclub' af lijken te komen. Waar komt dit volk vandaan
De pitch staat 5% hoger denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef Szura het volgende:
Snellere versie van Boston? Of ligt dat aan mij
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon op de bank thuis
Nee, alles nagekeken vanmiddag.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijke vraag, zijn de beelden vanuit het café tijdens de uitzending ergens terug te zien? Marisa op de bar moet echt het archief in.
Nee, ze laten beter gewoon fatsoenlijk volk binnen die WEL echt losgaat en niet zo halfbakken in een lullig groepje.quote:
Ik vind hem trager beterquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De pitch staat 5% hoger denk ik
En jij zit op je zolderkamer.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ze laten beter gewoon fatsoenlijk volk binnen die WEL echt losgaat en niet zo halfbakken in een lullig groepje.
Luisterboeken van Playboy laten inspreken!quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan uren naar de stem van Marisa luisteren.
Hipsters.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, nu gaan ze los hoor... NU wel .....
Ten eerste weet jij dat helemaal niet, ten tweede is het Alberto, ten derde jij toch ook, en ten derde tsssskquote:
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, nu gaan ze los hoor... NU wel .....
4dequote:Op zaterdag 31 december 2016 02:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ten eerste weet jij dat helemaal niet, ten tweede is het Alberto, ten derde jij toch ook, en ten derde tssssk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |