Is nooit in mij opgekomen of het een NLs dingetje was. Hoor er juist veel buitenlanders over praten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:44 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie nog twijfelde of Van Barneveld - Taylor ook buiten Nederland 'een ding' is:
http://www.blick.ch/sport(...)anten-id5971981.html
"Barney gewinnt Duell der Giganten" als headline op een Zwitserse sportsite
twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 20:58:26How do you like the new fan shirt ? #barneyarmy https://t.co/InwwSJfwvQ reageer retweet
Jij ook allerliefste Mani89 van alle Mani89's.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:03 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alle lieve mensen van het DRT forum!
quote:Op zondag 1 januari 2017 01:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij ook allerliefste Mani89 van alle Mani89's.
Juist het feit dat hij niks bijzonders heeft, maar zichzelf toch op een of andere manier the history maker noemt is toch ergens vreemdquote:Op zaterdag 31 december 2016 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn al 55 mensen die dit geliked hebben en daar zit ik nog niet eens bij!
Ik snap overigens niet wat mensen zo enorm tegenstaat aan Dolan. Hij speelt wat traag, maar daar is hij zeker niet de enige in. Verder is het een keurige man, zonder ordinaire plakplaatjes, zonder pinkringen en raar haar, zonder walgelijke uitspraken in interviews, zonder rare akkefietjes, is hij niet van het hoeren en snoeren en is hij enorm dankbaar dat hij van z'n hobby z'n beroep heeft kunnen maken.
Jij ook, ouwe reusquote:Op zondag 1 januari 2017 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar aan alle mensen met hersenen.
Iets meer bunkeren danquote:Op zondag 1 januari 2017 01:17 schreef Mani89 het volgende:
Schijnt dat ze dat Barney Army shirt alleen in XL en XXL verkopen. Anti genot.
Waarom zou je dat kleiner willen?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:17 schreef Mani89 het volgende:
Schijnt dat ze dat Barney Army shirt alleen in XL en XXL verkopen. Anti genot.
Dat is toch juist wel logisch?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist het feit dat hij niks bijzonders heeft, maar zichzelf toch op een of andere manier the history maker noemt is toch ergens vreemd
Ja ik weet waar de naam vandaan komt, maar dan ben je dus zo'n nietszeggende darter en tegelijkertijd History Makerquote:Op zondag 1 januari 2017 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch juist wel logisch?
Negendarter met dubbel-in
Ach we zijn allemaal wel wat vreemd dus jaquote:Op zondag 1 januari 2017 01:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik weet waar de naam vandaan komt, maar dan ben je dus zo'n nietszeggende darter en tegelijkertijd History Maker
Dat is toch wat vreemd
Zeker hier, absoluutquote:Op zondag 1 januari 2017 01:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach we zijn allemaal wel wat vreemd dus ja
Heyquote:Op zondag 1 januari 2017 01:17 schreef Tagliano het volgende:
Hey er zijn nog meer mensen hier
Wat gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |