![FF_IMG_5641.jpg]()
![images?q=tbn:ANd9GcR_E54XgnyuuMpJ7WLyfiwAfH7F4S4ctuIxJEAZI2y3e-cjocJ4]()
Ken heel die vent niet. Leuke postgeschiedenis. 180, Bulls Eye en Hanenkamrennen.

![Peter-Wright_3058569.jpg?20131228201251]()
Zo te zien geen haan die er naar kraait. Maar wat heeft ie met voetballen.....?
![lilyhammer03_web.jpg]()
Een echte voetbalfan en verder trouw aan de club waarvan ik geen idee heb welke het is. Ik klik op zijn naam en zie PDC.....
http://forum.fok.nl/user/history/446803Ik hoop wel dat PDC een langer leven beschoren is dan de kerstman. Die komt ieder jaar een bietje langs gescheten tijdens Boxingday en vliegt er weer tussenuit als iets hem niet bevalt.
We hebben in VBL ook twee vrouwelijke mods gehad. Dat was al helemaal bevallen met de pet op. Die vertrokken als ze een slotje hadden gezet. Bang dat de eiwitten het bevruchtingsproces in de weg zouden zitten, tussen alle aanvallen van de miljoenen zaadcellen.
![fok+horses.jpg]()
Maar goed, Tagliano of zoiets. Ik ken hem niet hij mij waarschijnlijk wel. Als prominente FOK!ker ben ik dan ook gevraagd om de openings-speech te houden ter verwelkomming.
Ik zei iets te snel ja. Want wie kent die gast nou helemaal? Daarom ben ik effe weg. Zo terug, hoop ik uitgevonden te hebben voor welke club ie is. Naast PDC.
Het eerste zoekresultaat op Fok! Tagliano van enige waarde was deze:
![IMG_0755.jpg]()
Ik dacht gelijk van wat kan mij het ook rotten, ik ga geen moeite doen om een fatsoenlijk topic te openen. Ontgroenen zit er toch niet meer in.
Ik kan hem wel Ajax aanbevelen. Wel uitkijken dat je Sjaak Swart niet voor de voeten loopt. Anders krijg je met Tong te maken.
Houdoe. Ik hoop dat je snel weer oprot. We hebben al last genoeg van drie andere kut mods.
![lJMEZBW.gif]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !