Dit, er is zo veel beters dan Wonderwall.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:14 schreef zorro28 het volgende:
Dit is flink beter te pruimen dan Wonderwall
quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:14 schreef zorro28 het volgende:
Immer en altijdquote:
was een oprechte vraagquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer een geslaagde grap van Peace!
Ben wel benieuwd hoe hoog ie echt staat. Ik dacht aan het begin 13, maar ik denk inmiddels, nu ik wat meer weet van de lijst, een stukje lager. Ik zeg 22.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:14 schreef Mani89 het volgende:
MEER OASIS IN DE TOP 2000 EN IN HET LEVEN
B'ohh jaloers. Ik kijk wel eens live filmpjes van dit nummer live, kippenvelquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat live meemaken![]()
![]()
in 2008 in de HMH gezien, man man man wat was dat heerlijk. Samen met m`n ma dat uit volle borst meegezongen, heerlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had ook life on mars? in de top 100 verwacht maar die komt blijkbaar als ik in mijn nest lig, erg jammer dat 2 van de 4 beste liedjes in de Top dan komenquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit even tedenken wat we nog krijgen van Prince: When Doves Cry Purple Rain en Sometimes it snows in April? Als die laatste dit uur komt vind ik dat vroeg. Die symboliek zeker aangezien ie in april stierf. Had dat wel in de Top 100 verwacht
Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben ugggggggggggggggh jaloersquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat live meemaken![]()
![]()
in 2008 in de HMH gezien, man man man wat was dat heerlijk. Samen met m`n ma dat uit volle borst meegezongen, heerlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar staat ie vast niet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
was een oprechte vraag![]()
ik dacht dat je wist dat ie op 135 stond...
1 april is nog niet geweest hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:16 schreef richolio het volgende:
Volgend jaar trouwens Oasis reünie.
Zou het doorgaan ja?quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:16 schreef richolio het volgende:
Volgend jaar trouwens Oasis reünie.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb m opgeslagen als bladwijzer
wij hebben de weg inmiddels gevonden, dankzij MMquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Immer en altijd
Man, zoveel muziekliefhebbers.... die moeten gewoon hun weg naar R49 vinden
Denk dat er geen enkele user van dit topic teleurgesteld zal worden qua muziek die gedraaid wordt.
Wat moet er nog komen van Bowie? Rebel Rebel Life on Mars Heroes en Space oddity?quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik had ook life on mars? in de top 100 verwacht maar die komt blijkbaar als ik in mijn nest lig, erg jammer dat 2 van de 4 beste liedjes in de Top dan komen
Kippenvel indeed, wat een geniale track blijft ditquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef richolio het volgende:
[..]
B'ohh jaloers. Ik kijk wel eens live filmpjes van dit nummer live, kippenvel
Ik zag het in 1996, in Utrecht. Hij deed het wel zonder verdere band volgens mij want de rest was 'm getaaid halverwege, Liam kreeg stemproblemen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat live meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel hoor, het is december.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
1 april is nog niet geweest hoor.
waren er van de week toch al een aantal daar?quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Immer en altijd
Man, zoveel muziekliefhebbers.... die moeten gewoon hun weg naar R49 vinden
Denk dat er geen enkele user van dit topic teleurgesteld zal worden qua muziek die gedraaid wordt.
Allebei evenveel goed.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:14 schreef zorro28 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |