abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167766603
Hmm, kwam haar net weer tegen op de televisie in die reclame voor de Postcode Loterij (geloof ik, kan ook een andere loterij zijn) nadat ik Erica op Reis ( _O_ ) had gekeken.

Maar goed, ik weet niet wat het is, maar ik krijg een beetje de kriebels van haar. Lief koppie, lieve uitstraling, zacht innerlijk, vriendelijke glimlach... Het is allemaal net iets té lief en aardig en vriendelijk als ik haar zo zie :{ Alsof er iets achter zit. Alsof ze iets te verbergen heeft. Alsof ze van binnen door en door verdorven is, een lege ziel heeft, en dit ter compensatie dient...

Of is het gewoon een hele slimme en sluwe vrouw die haar lieve imago uitbuit om geld binnen te harken?

Hoe dan ook, ik vertrouw haar niet. Maar schijnbaar ben ik wel een van de weinigen, getuige haar loyale fanbase, tevens op de FOK!s.

Oh, en zou haar nog steeds doen hoor, daar niet van, voordat er onnodig met beschuldigingen omtrent homoseksualiteit wordt gestrooid!
pi_167766747
Of hoe ze in d'r programma zo geforceerd naïef en impulsief doet als een 14 jarig onzeker pubermeisje. :')
pi_167766861
Vraag eens aan ene Fatima of Chantal daadwerkelijk zo lief is.

Ben wel dol op Chantal :Y
  vrijdag 30 december 2016 @ 23:30:35 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_167766914
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:24 schreef MAHL het volgende:

Maar goed, ik weet niet wat het is, maar ik krijg een beetje de kriebels van haar. Lief koppie, lieve uitstraling, zacht innerlijk, vriendelijke glimlach...

Omdat ze Limburgs is O+

quote:
Het is allemaal net iets té lief en aardig en vriendelijk als ik haar zo zie Alsof er iets achter zit. Alsof ze iets te verbergen heeft. Alsof ze van binnen door en door verdorven is, een lege ziel heeft, en dit ter compensatie dient...

Dat is omdat ze in de Randstad woont/werkt.
Tics van je petten.
pi_167766928
Als ik nou eenmaal 10 seconden met haar zou krijgen dan zou ik de beste tijd hebben van mijn hele leven
pi_167767069
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze snap ik niet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ik nou eenmaal 10 seconden met haar zou krijgen dan zou ik de beste tijd hebben van mijn hele leven
Waarom? Zou haar best geven hoor maar zo speciaal is ze toch ook weer niet?
pi_167767114
Erica op reis is wel echt een mooi programma. Hoe zij tegen die kleine teringapen praat :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167767226
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Erica op reis is wel echt een mooi programma. Hoe zij tegen die kleine teringapen praat :D
Echt he _O_ Maar van dat programma wil ik zelf ook graag op reis. Zou graag eens naar Zuid-Amerika willen O+
pi_167767711
Zou haar keihard doen.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_167768613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

Deze snap ik niet?

[..]

Waarom? Zou haar best geven hoor maar zo speciaal is ze toch ook weer niet?
Nou...
  zaterdag 31 december 2016 @ 00:21:26 #13
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_167769029
Gewoon een lekker wijf met gevoel voor humor.
Ik begrijp niet hoe je op haar commentaar kan hebben.
pi_167769122
Al droeg zij een huispak en stond Roy Donders 35 centimeter verderop op de knots van Gordon te stuiteren, dan nog zou ik haar zo graag penetreren.
Wellicht zelfs met mijn oren.
pi_167769310
Man man man... denken dat Chantal Janzen een leuk innerlijk heeft :')
Dat mokkel is gitzwart van binnen!
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_167769654
Gitzwart misschien, maar dan nog zou ik haar heel hard nemen
hardcoholic
pi_167769756
Dan is wit zaad juist welkom als de winterschilder :9
  zaterdag 31 december 2016 @ 01:12:36 #18
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167770964
Iek vind Chantal hellemaal mooi.

En ze heeft ook nog gevoel voor humor, wat wilt ge nog meer...

Trouwens, leuke parodie:

"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_167773659
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:30 schreef nattermann het volgende:

[..]

Omdat ze Limburgs is O+

Ik wist wel dat er iets mis mee was.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_167775164
Haten op Chantal Janzen :')
Stelletje homo's :')
Chantal Janzen....milf der milfen *;
pi_167775366
beter geen tv kijken
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167775521
De breed gedragen mening dat Janzen een leuk mens is heeft mijn laatste sprankje hoop op zelfredzaamheid van de mensheid de afgrond in gekegeld.
  zaterdag 31 december 2016 @ 10:20:13 #23
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_167776091
Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ik denk dat een Chantal Janzen, net als bijvoorbeeld een Sylvie Meis, denkt dat ze het helemaal is.
Bekende Nederlanders zijn meestal narcistische ego strippers, neerkijken op de andere (mindere) mensen, maar uiteraard poeslief doen zodra er een camera bij is.
Heb al een paar keer gelezen dat een Yvonne Jaspers opeens helemaal anders is, zodra de camera's uit staan.
Er even van uitgaande dat dit waar is.
Ach, er zijn vast wel uitzonderingen hierop, maar ik denk dat als je Chantal Janzen zou tegen komen in de stad en je haar wat zegt, ze je waarschijnlijk negeert en geïrriteerd kijkend doorloopt.
Al is er ook wat voor te zeggen dat je niet steeds door wildvreemden aangesproken wil worden, maar dat hoort bij je roem.
Ze zegt vast ook geen 'nee' tegen de belachelijk hoge bedragen die ze binnen harkt met al haar gigs.
De grote voordelen van het bekend zijn worden zeker aangepakt en vele bekende Nederlanders zullen juist genieten van alle aandacht.
Groeit het ego alleen maar verder van.
Met een uitgestreken smoel om geld bedelen voor een goed doel, en zelf miljoenen hebben, meerdere villa's en noem maar op.
Een John de Mol heeft miljarden (geen miljoenen, maar miljarden!), maar denk niet dat er veel van naar goede doelen gaat, evenals zijn mierzoete zus Linda.
Gaat er wat naar toe, dan met een media circus er om heen.
Een mens moet niet zoveel geld, macht en aanbidding krijgen, worden ze erg vervelend van (enkele uitzonderingen daargelaten).
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_167776263
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:

Ben wel dol op Chantal :Y
"wat kan die meid hockeyen he"

- Chanti
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:35:42 #25
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_167778207
Ik zou haar racistenkutje helemaal uitwonen.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')