Daar ben ik wel een beetje bang voor, maar ik hoop juist dat het een instelling is zodat ik mijn 'netflixtv'niet voor niks heb gekochtquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:35 schreef nattermann het volgende:
Ligt dit niet gewoon aan de soft-/hardware van je TV? Ik heb zelf ook zo'n smart TV (van LG), maar bij mij werken die smart-functies vrijwel allemaal barslecht/traag (uitzonderingen daargelaten), ondanks een prima internetverbinding.
Die dingen worden nou niet echt gebouwd om de smartfuncties actief te gebruiken heb ik het idee, meer als extraatje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:47 schreef beelzaboot het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje bang voor, maar ik hoop juist dat het een instelling is zodat ik mijn 'netflixtv'niet voor niks heb gekocht
En laat ik nou geen van die dingen hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die dingen worden nou niet echt gebouwd om de smartfuncties actief te gebruiken heb ik het idee, meer als extraatje.
En idd een chromecast/appleTV/playstation 4/xbox360 kun je ook prima gebruiken om te netflixen. Zelfs je pc/laptop als je een HDMI-out hebt.
Kan je dus mooi leren in 2017quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:20 schreef beelzaboot het volgende:
[..]
En laat ik nou geen van die dingen hebben
Volgens https://help.netflix.com/nl/node/306quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:17 schreef beelzaboot het volgende:
Uit de snelheidstest op mijn tv komt in beide gevallen: 1024kbit/s.
Zou dus toch daar aan kunnen liggen.quote:Hieronder zie je de aanbevolen downloadsnelheid per stream voor het afspelen van series en films via Netflix.
0,5 megabit per seconde - Vereiste snelheid van breedbandverbinding
1,5 megabit per seconde - Aanbevolen snelheid van breedbandverbinding
3,0 megabit per seconde - Aanbevolen voor SD-kwaliteit
5.0 megabit per seconde - Aanbevolen voor HD-kwaliteit
25 megabit per seconde - Aanbevolen voor Ultra HD-kwaliteit
Heb het wifi netwerk laten vergeten en hij zei inderdaad ineens niet verbonden bij de kabel. Vanmiddag een nieuwe kabel gekocht, net even gekeken en de snelheid was al iets hoger. Nu hopen dat netflix stabiel blijft draaien.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:27 schreef mschol het volgende:
weet je zeker dat, toen je de netwerkstekker erin deed en de test startte, dat de tv niet via wifi verbonden was?
op je pc of laptop, welke snelheid haal je daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |