abonnement Unibet Coolblue
pi_472911
Eerst de kip (voetbalincident), toen de geit ("kutbeest") en nu het musje ("lekker belangrijk). Nu moet het maar eens afgelopen zijn met Robin.
BB heeft immers in haar huisregels staan dat dieren met respect behandeld moeten worden.
Waarom doen ze hier dan niets aan? Robin in de dagboekkamer roepen voor een uitbrander helpt niet, want dan zegt hij toch alleen maar wat van hem verwacht wordt.
IK ROEP DUS ALLE DIERENLIEFHEBBERS OP OM ROBIN MASSAAL TE NOMINEREN.
Mensen met deze mentaliteit horen niet in het BB-huis thuis. Dat verpest het programma. dus...eruit met die vent! En bonuspunten voor Bianca.
Oh ja, voor al diegenen die het niet met mij eens zijn (ik weet nl hoe lullig sommige mensen op dit soort berichtjes over dieren reageren)ik respecteer jullie mening, maar respecteer dan s.v.p. ook de mijne. Bedankt.
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 01:11:05 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_472915
Verder alles goed?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_472919
Heb het net ook al gevraagd in het topic over de uitzending: 'Vanwaar deze verontwaardiging? Wat is er aan de hand?'
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 01:19:29 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_472924
Ja Daisy, wat is er nou helemaal aan de hand? Is Robin eigenhandig de vogelstand aan 't uitdunnen? Toch geen loos alarm, hoop ik. Ik hoorde alleen Bianca wat tekeer gaan tegen Robin maar ik begreep ook niet helemaal waarover.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_472930
Nou Cynix, als Robin over de schreef gaat kan Daisy vast op de steun van Mona rekenen! Het gaat dus vast wel goedkomen met de vogelstand in Nederland Toch ben ik nog benieuwd wat er gebeurd is, jij hebt de uitzending dus wel gezien? Heeft hij 'm opgediend met veenbessensaus?
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_472941
Robin en Fewdi kregen het 'geweldige' plan om een musje te gaan vangen. In eerste instantie leek het onschuldig vermaak. Zeker toen Robin (de uitvoerder) tegelijk ging staan vissen in de vijver op aanwijzing van Fewdi (het brein achter deze stunts!!).
Toen de heren een vreselijke uitbrander (naar mijn idee een tikkie overdreven) kregen van Bi (en de heren daarover uiteraard hevig verontwaardigd waren) was de lol er snel af...
Over de uitbrander: Bi sprak over onthoofde musjes, bloed, ellende, schande, etc... (BB zal de letterlijke teksten wel publiceren, denk ik.)

Daisy, helaas kunnen wij niet nomineren, dat is 1 van de weinige dingen die de bewoners wel kunnen en de kijkers niet. Stemmen op de genomineerden lukt wel.

pi_472951
Thnx voor de uitleg PalinG. Sorry Daisy, ik ben het dan niet met je eens. Zal me van verder commentaar onthouden hoor
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 08:53:04 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_473120
quote:
Op 16 november 2000 01:03 schreef daisy het volgende:
Eerst de kip (voetbalincident), toen de geit ("kutbeest") en nu het musje ("lekker belangrijk).
<...>
Oh ja, voor al diegenen die het niet met mij eens zijn (ik weet nl hoe lullig sommige mensen op dit soort berichtjes over dieren reageren)ik respecteer jullie mening, maar respecteer dan s.v.p. ook de mijne. Bedankt.
NEE!!! Ik respecteer dit helemaal niet!!! Ik vind dit namelijk aanstellerige stemmingmakerij! Ik voorspelde het gisteren meteen na de uitzending al in het topic 'uitzending woensdag 15-11', en JA HOOR: iemand ziet zijn kans schoon om een topic te openen nav het Tweety-incident.

Gelukkig is er in dit land vrijheid van meningsuiting; na het gedoe met de kip en Cindy zal ook dit topic wel weer volgepost worden door mensen die over elkaar heen struikelen in hun drang om hun onvoorwaardelijke, hartstochtelijke dierenliefde te kunnen betuigen (en hun haat tegen Evil Robin).
Die vrijheid van meningsuiting respecteer ik wel, uiteraard. Maar vraag me niet je mening te respecteren. Doei!

Enne: zonde van je zakgeld hoor, al die telefoontjes om Robin eruit te stemmen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_473127
quote:
Op 16 november 2000 01:03 schreef daisy het volgende:

IK ROEP DUS ALLE DIERENLIEFHEBBERS OP OM ROBIN MASSAAL TE NOMINEREN.


lief baisy/daisy

weet jij hoe ik voor de nominatieronde van vanmiddag als bewoner het huis in kom?
Anders kunnen we toch niet nomineren.

Heb je je haar al geverfd?

pi_473130
daisy,

Ik zelf vindt het opblazen van kikkers met een rietje veel leuker dan het vangen van vogeltjes. jammer dat ze in het BBhuis geen rietjes hebben.

pi_473211
Gert schreef dit quote....NEE!!! Ik respecteer dit helemaal niet!!! Ik vind dit namelijk aanstellerige stemmingmakerij! Ik voorspelde het gisteren meteen na de uitzending al in het topic 'uitzending woensdag 15-11', en JA HOOR: iemand ziet zijn kans schoon om een topic te openen nav het Tweety-incident.


Haha Precies. Dat was het eerste waar ik aan dacht Gert toen ik dit topic las.
Je had het helemaal gelijk.
Wat een overdreven reactie.
Als er iemand een dierenvriend is dan ben ik het.
Ik word er ook om gepest door vrienden want ik red zelfs slakken maar de rea van daisy is echt onzinnig.
Tuurlijk was het niet slim wat Robin en Ferdi deden maar om nu gelijk een aktie op te roepen en hem voor dierenbeul uit te maken.
Je hebt blijkbaar weinig mensen kennis?

  donderdag 16 november 2000 @ 09:37:19 #12
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_473212
quote:
Op 16 november 2000 01:03 schreef daisy het volgende:
Nu moet het maar eens afgelopen zijn met Robin.
...eruit met die vent! En bonuspunten voor Bianca.
Mag ik Daisy eraan herinneren dat Robin, ondanks zijn reserves, de laatste dagen meer voor de geit heeft gedaan dan Annet en de door jou aanbeden Bianca bij elkaar.
Toen de bewoners steeds later naar bed gingen en het kouder werd, hadden Annet en Bianca geen zin meer om smorgens vroeg op te staan (om o.a. onder het genot van een kopje koffie Robin over de tong te halen).
pi_473221
Quote van Prediker:
Mag ik Daisy eraan herinneren dat Robin, ondanks zijn reserves, de laatste dagen meer voor de geit heeft gedaan dan Annet en de door jou aanbeden Bianca bij elkaar.
Toen de bewoners steeds later naar bed gingen en het kouder werd, hadden Annet en Bianca geen zin meer om smorgens vroeg op te staan (om o.a. onder het genot van een kopje koffie Robin over de tong te halen).einde quote.

Ook dat, dit is zo waar als een bus. Dat werd door Voo namelijk niet uitgezonden.
Dit gebeurde in de dagen voor Annet weg moest.
Zelf had ik het idee dat VOO Robin wel kwijt wilden om niet het goede gedrag van hem t.a.v de geit te laten zien maar alleen de kutgeit opmerking.
Robin was de gene die de laatste week vroeg opstond en voor Cindy zorgde.
De laatste dag besloot Ferdi het maar eens te doen.
Nou ik heb daar naar gekeken maar Robin behandelde, ondanks zijn stoere praat, Cindy heel wat liever.

  donderdag 16 november 2000 @ 09:52:47 #14
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_473234
quote:
Op 16 november 2000 01:03 schreef daisy het volgende:
dus...eruit met die vent! En bonuspunten voor Bianca.
Maar hoorde ik Bianca niet zeggen: "ik heb dit vaker meegemaakt"?
Zou het dan niet bevallen zijn?
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  donderdag 16 november 2000 @ 11:20:55 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_473420
Bianca is gewoon verschrikkelijk gefrustreerd over het feit dat ze nog niets met Hieke heeft kunnen doen.

Ze wordt boos op Ferdi (directe concurrent)om niets en op Robin...om wat??? Om een MUSJE?? En dan wel s'avonds een stuk varken of koe eten. Lekker consequent wel.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 16 november 2000 @ 11:30:07 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_473447
Wat een gezeur om niks. Ten eerste is er helemaal niks met het vogeltje gebeurd.

Ten tweede dacht Bianca hier punten te scoren door over te komen als de super dierenliefhebster.

Het was idd een ideetje van Ferdi en zoals gewoonlijk tegenwoordig bedenkt een van die twee wat dan voert de ander het uit. Dus dit keer deed Robin de uitvoering. Ik vond het heerlijk dat zowel Robin als Ferdi daarna Bianca effe flink op de korrel namen.

En het was ook wel weer leuke TV.

pi_473452
Je staat er toch van te kijken hoe gedurfd en meeslepend mensen hier worden als je het opneemt voor een dier. Stennis of niet, ik vraag me steeds af wat er toch voor dappers er aan is om als jonge man je op die manier te bemoeien met een dier. Staat dat stoer?? Ben je dan grote jongen ?? Is het Ersatz voor de vrouwen die zij niet kunnen krijgen?? Liggen die dan in aanbidding voor zoveel mannelijkheid? Zou het niet meer indruk maken als zij eens iets of iemand van eigen formaat pakten? Moeten zij ueberhaupt iets of iemand pakken?? Wat moet je stoppen in hoofden die zo leeg zijn??

En dan nog dit: die zogenaamde goeiigheid van de "jongens" kwam voort uit een rooster dat was opgesteld voor de verzorging van Cindy. Ook Koos heeft het een keer gedaan. Ik heb zelf op de stream Annet horen vragen: "wie staat er morgen op voor Cindy?". Annet en Biance hadden allebei te horen gekregen dat ze anderen ook eens iets moesten laten doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oudjong op 16-11-2000 11:35]

dat ik dit nog mag meemaken!
pi_473616
Wat een stoere mannen in dit topic. Vooral Tanjalies is erg stoer. Moest je er niet bij zetten dat je minstens 30 jaar ervaring hebt met het opblazen van kikkers? (pun intended)

Waar het hier om gaat is niet zozeer het idee van het vangen van die vogel, maar de reactie van Robin op de waarschuwing van Bianca.

Bianca zei terecht dat de kans erg groot is dat als je een vogeltje probeert te vangen onder een ijzeren emmer, hij probeert te vluchten en zijn nek breekt tegen die emmer. De reactie van Robin daarop: "NOU EN! KAN MIJ DAT NOU SCHELEN! LEKKER BELANGRIJK!"

En dķe reactie is waar het hier om draait. Waar blijft die vriend van Robin die iedereen alsmaar probeerde wijs te maken dat Robin zo'n dierenvriend is? Die houdt al een tijdje zijn mond volgens mij. Tegen zoveel bewijzen valt immers niet meer te argumenteren. Robin houdt niet van dieren, sterker nog, het interesseert hem geen moer. Zolang meneer maar lol heeft.

  donderdag 16 november 2000 @ 12:59:46 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_473638
Volgens mij was het meer 'nou en' tegen bianca dan dat het tegen het vogeltje bedoelt was. Dat was wel stoere jongens praat: iemand tikt je op de vingers en je scheld daar een beetje tegenaan, maar je houdt (meestal) wel op met datgene te doen.

En Badgirl, waarom mag je 'omdat je toevallig vlees eet' het niet zielig vinden als een geit, of kip of musje mishandeld wordt?
Daar wordt ik toch zo schijtziek van.
'Oh, jee ik draag leren schoenen, nou dan mag ik het ook niet erg vinden dat er iemand op de kinderboerderij een Cavia aan het hek rijgt.'

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 16-11-2000 13:00]

***
  donderdag 16 november 2000 @ 13:32:25 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_473714
Ik snap niet dat mensen zich ZO druk maken hierom, djieses er zijn zoveel ERGERE dingen dan je druk maken om mensen die niet van dieren houden.

Ik ben dol op dieren maar als ik me werkelijk druk ga maken om de arme slakjes die zout op zich gestrooid krijgen, kikkers die opgeblazen worden en vissen die een haak door hun strot geregen krijgen of een arme vos die wordt geschoten omdat een of andere rijke stinkerd zo nodig zijn eitje kwijt moet, dan vind IK dat je principieel tegen ELK dierenleed moet zijn en dus ook geen moet vlees eten.

Hoe varkens worden geslacht, DAT is pas leed, hoe koeien met BSE massaal vermoord worden, DAT is pas leed. En dat eerste is om te eten!!! En aangezien je vlees NIET nodig hebt maar het eet omdat je het lekker vindt (dus voor de LOL) maakt dat het dan goed???
Wat een onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl op 16-11-2000 13:33]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_473728
Daisy,

MET respect, als dierenliefhebber zijnde,
LEKKER BELANGRIJK!!!!!!!!!!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 16 november 2000 @ 13:41:29 #22
896 Suzy
in Da House!
pi_473741
Ik vind het altijd wel grappig dat Robin altijd de schuld krijgt. Ferdi begon met het idee en was net zo hard bezig om die mus te pakken te krijgen..... was trouwens wel eerlijk van hem dat hij tegen Bianca zei dat hij was begonnen............opgeFOKt gedoe allemaal!
Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
pi_473789
xenia,


Hap. hap

Het blijkt zelf mogelijk dat er iemand, jij in dit geval, serieus reageert op wat ik voorstelde.

Wel eens gehoord van een goede verstaander, en een half woord.

  donderdag 16 november 2000 @ 14:02:42 #24
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_473802
quote:
Op 16 november 2000 13:41 schreef Suzy het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat Robin altijd de schuld krijgt.
Sterker nog, mijn sympathie voor Robin is ontstaan door de onterechte behandeling die hem steeds weer ten deel valt. Ik ben het weliswaar bijna nooit met hem eens, maar hij is als een van de weinigen niet bang om voor zijn mening uit te komen. Hij houdt minder rekening met nominaties van medebewoners, en met stemmen van het publiek, dan anderen.
pi_473841
quote:
Op 16 november 2000 13:58 schreef tanjalies het volgende:
Wel eens gehoord van een goede verstaander, en een half woord.
Hmm... ik zit nou eenmaal snel op de kast als je aan dieren komt.

Ik ben het met je eens dat als de redactie een stapel van die rietjes naar binnen mikt, er geen kikker meer veilig is in die tuin zolang Robin en Ferdi in dat huis zitten.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 14:50:24 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_473904
Ja mam...

(wat een waanzinnig mooie topic titel )

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')