Macaroni o.i.d.?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:07 schreef djenneke het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar heb geen zin, en weet niet wat ik ga koken.
Iemand een briljant plan? Eentje die weinig moeite en tijd kost? En toch te eten is, en niet te ongezond, en ook niet afgehaald of gebracht?
Nou en?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb gisteren al spaghetti gegeten
quote:
owquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb gisteren al spaghetti gegeten
quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou en?
Neem je vandaag tagliatelli
Tortillapizza's. Smeer er wat tomatensaus op, kaas, kruiden, eventueel nog een paar ingrediënten (tonijn bijvoorbeeld), en 2 minuten in de magnetron.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:07 schreef djenneke het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar heb geen zin, en weet niet wat ik ga koken.
Iemand een briljant plan? Eentje die weinig moeite en tijd kost? En toch te eten is, en niet te ongezond, en ook niet afgehaald of gebracht?
Hoe doe je dat, je schoenen laten jatten. En wie heeft er nou maar één paar?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCHOENEN ZIJN GEJAT, MAAR IK HOEF NIET MEER NAAR BUITEN WANT ER IS NOG WEL WAT
Mensen die onvoorbereid op vakantie gaan naar spanjequote:Op vrijdag 30 december 2016 15:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, je schoenen laten jatten. En wie heeft er nou maar één paar?
Klinkt best goed eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tortillapizza's. Smeer er wat tomatensaus op, kaas, kruiden, eventueel nog een paar ingrediënten (tonijn bijvoorbeeld), en 2 minuten in de magnetron.
pareltje he deze tekstquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, je schoenen laten jatten. En wie heeft er nou maar één paar?
Wat een bizar stukje tekst.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCHOENEN ZIJN GEJAT, MAAR IK HOEF NIET MEER NAAR BUITEN WANT ER IS NOG WEL WAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |