Dit is wel een twijfel geval...
quote:
Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef djkoelkast het volgende:V&A PolicyIn dit topic vind je de policy en tips om een zo goed mogelijk topic te maken.
De regels1a. Wat mag je niet aanbieden of vragen in V&A?• Dieren en andere levende have (dit kan in sommige gevallen in
Flora & Fauna)
ik weet niet of ze een beest in bed is maar eigenlijk mag het niet
quote:
1b. Wat ook niet is toegestaan:
• Handel, al dan niet commerciëel, hieronder valt ook winst maken op producten
voor hoeveel heb je haar gekocht?
quote:
• Aanbieden van (ex-)bedrijfsboedel
er staat ex, en dat mag niet... of is het nog geen ex?
quote:
• Het aanbieden van hoeveelheden goederen die redelijkerwijs niet in het bezit zijn van een particulier
en volgens mij kunnen reaguurders geen vriendinnen hebben....
quote:
Moderators kunnen altijd beslissen dat zaken of goederen die hierboven niet vermeld zijn niet worden toegelaten. De policy kan altijd worden aangepast.
2. Aanvullende regels• De algemene voorwaarden van FOK! zijn ook hier van toepassing
• Een richtprijs vermelden is verplicht (dit mag ook een prijs zijn voor alle goederen tezamen), dus niet "bieden vanaf"
•
Vermeld alle goederen die je aanbiedt in het topic Het plaatsen van (eigen) foto's zal de verkoopkansen vergroten. Wanneer je veel foto's wilt plaatsen mag je een link plaatsen naar een extern fotoalbum.
• Je mag je topic maximaal één keer per dag kicken, maar alleen als er die dag niet gereageerd is, je eventuele eigen reacties tellen hier in mee
Twijfel je of je iets mag plaatsen? Stuur dan een PM naar een van de moderators of naar het hele team via
Deze link
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.