Slecht vind ik hem absoluut niet, maar het is wel te merken dat er stukken minder content is dan voorheen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:08 schreef Roces18 het volgende:
aan het aantal topicdelen te zien is dit misschien wel de slechtste bf ooit
Pfff, ik ben echt toe aan nieuwe maps. Suez quit ik gewoon, zo genoeg heb ik van dat level.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Slecht vind ik hem absoluut niet, maar het is wel te merken dat er stukken minder content is dan voorheen.
http://www.cjs-cdkeys.com(...)-Key-for-Origin.htmlquote:Op zondag 29 januari 2017 13:33 schreef Jeff89 het volgende:
Weet iemand ergens of BF1 premium al in de aanbieding is? Ik zag 'm laast voor ¤35,- langskomen op Origin zelf, maar toen zat ik op werk en toen ik m wilde bestellen was hij alweer 49,99... Aangezien de eerste DLC binnekort uitkomt, en ik me nog best heel aardig vermaak met BF1, wil ik de premium eik wel. Maarja, liefst niet voor de volle mep..
En nog goedkoper voor de PS4?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.cjs-cdkeys.com(...)-Key-for-Origin.html
Jammer dat je hem niet voor 35 kon krijgen maar op deze site is ie iig goedkoper dan 50 euro
Ja wel een aantal keer.. Als is het me ook meermaals gebeurt dat je de Duitsers stoomwalst tot de allerlaatste sector van Argonne, waarna je dan alle3 je battalions alsnog stukslaat op dat kleine strookje bos, met inderdaad overal granaten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Is het ooit iemand gelukt om te winnen op Argonne als aanvaller in operations? Niet te doen man, overal granaten.
Barst inderdaad van de wallhackers. En kut systeem dat gekick in competatieve games, echt ruk.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik doe sowieso CS:GO, maar zoveel cheaters man. manmanmanman.skillloze faggets
Selbstladerquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef RickoKun het volgende:
Die Hellriegel is trouwens het meest OP wapen.
Binnen no time dood en accuraat als de teringkom je als medic dan aan met je zelfladend geweer
Je kan als squad lid de optie request order indienen. Wanneer de huidige leader dan niet binnen een bepaalde tijd een order geeft wordt de persoon die dat aanvroeg de nieuwe squad leader.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:53 schreef RickoKun het volgende:
Nou was ik overigens de hele tijd de Squad leader.
En ineens was iemand anders het? Hoe doen ze dat?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je kan als squad lid de optie request order indienen. Wanneer de huidige leader dan niet binnen een bepaalde tijd een order geeft wordt de persoon die dat aanvroeg de nieuwe squad leader.
Die medic wapens zijn sowieso pure AIDS, helemaal op de PS4quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef RickoKun het volgende:
Die Hellriegel is trouwens het meest OP wapen.
Binnen no time dood en accuraat als de teringkom je als medic dan aan met je zelfladend geweer
M1907 Sweeper jonguhquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:17 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Die medic wapens zijn sowieso pure AIDS, helemaal op de PS4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |