Vanwege haar theaterbijdrage.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
waarom zou ramona veel stemmen krijgen van de tvkijkers?
gina trekt altijd zo`n ongelukkige kop, terwijl ze het meeste koopt van iedereen, die is nooit tevreden te krijgenquote:
Als Boyd wint breekt de pleuris uitquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er wint denk wel.
Bij bv Gina zal het wel loslopen, Bas mss ook nog wel.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
ramona is gewoon bliksemafleider van de febo om het nog een beetje spannend te laten lijken denk ik, en aandacht af te leiden van de eigenlijke winnaar
Als Jessie wint ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Boyd wint breekt de pleuris uit![]()
![]()
Ja, of Jessie.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Boyd wint breekt de pleuris uit![]()
![]()
Die zit nog steeds in haar rijke verleden te dromen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Karin moet even droppen dat ze in Miami is geweest, goh Karin, ik ook...nou en?!
Karin mag niet vertellen dat ze in Miami is geweest omdat...?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Karin moet even droppen dat ze in Miami is geweest, goh Karin, ik ook...nou en?!
Ik dit jaar in Las Vegas. Tel ik dan ook meequote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef freaky40 het volgende:
ja ik weet gewoon bijna zeker, zeg maar 99% dat Gina gaat winnen, door de mensen die op boyd hebben gestemd, qua verloren stemmen, omdat boyd binnen weinig stemmen krijgtquote:
Schijnt toch belangrijk te zijn als jij het ook moet vermelden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef freaky40 het volgende:
uh support van veel oud bewonersquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:47 schreef Jian het volgende:
Waarom zou die Gina dan winnen? Heeft die zoveel fans dan?
Misselijk meeloop wief..quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Row - Schatje, ik zat te bedenken, dat je super belangrijk voor utopia bent (geweest) je hebt de harten gestolen van mensen.
ach laat gaan, ze komt nu nergens meer , ja bij de drankenhandel en bij de glasbakquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 dweilen hadden er sowieso nooit in mogen komen. Dat Ruud die ex van hem er in heeft kunnen krijgen is mij überhaupt een raadsel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:47 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rob degene die als laatste eindigt zal vervangen en dan hoop ik dat dat Ruud of Billy is. Die twee zouden er sowieso niet meer in moeten zitten. Weg is weg.
Zo'n beetje iedereen die utopia de laatste 1,5 jaar verlaten heeft, of iig voormalig club videquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
uh support van veel oud bewoners
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:40 schreef Inca het volgende:
<<<<----------------------------- gina straks![]()
Zoveel zijn dat er toch niet ....quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
uh support van veel oud bewoners
Te pocherig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Karin mag niet vertellen dat ze in Miami is geweest omdat...?
Ik droeg het als voorbeeld aan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schijnt toch belangrijk te zijn als jij het ook moet vermelden.
Waarom mag ze niet melden waar ze op vakantie is geweest? Zit daar een afstandslimiet op? Binnen Europa mag je wel vertellen, buiten Europa is opscheppen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ach laat gaan, ze komt nu nergens meer , ja bij de drankenhandel en bij de glasbak
Wauw Kaatje, rijke stinkerd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik dit jaar in Las Vegas. Tel ik dan ook mee![]()
oh ik stoor mij er niet aan ,quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet melden waar ze op vakantie is geweest? Zit daar een afstandslimiet op? Binnen Europa mag je wel vertellen, buiten Europa is opscheppen?
Is ook niet de verdienste van Ruud dat ze erin is gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die 2 dweilen hadden er sowieso nooit in mogen komen. Dat Ruud die ex van hem er in heeft kunnen krijgen is mij überhaupt een raadsel.
59 mag niet meer neequote:Op vrijdag 30 december 2016 12:50 schreef Urb het volgende:
Karin mocht iig niet meer pochen en over haar leeftijd beginnen van Djeemiej toch.
ook schijnbaar iemand die vorig jaar Ivan groots supportte, gaat nu vol voor Gina als UVHJ voor de girlpowerquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen die utopia de laatste 1,5 jaar verlaten heeft, of iig voormalig club vide
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ach laat gaan, ze komt nu nergens meer , ja bij de drankenhandel en bij de glasbak
Die voelt de 15e plek alquote:
iddquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die 2 dweilen hadden er sowieso nooit in mogen komen. Dat Ruud die ex van hem er in heeft kunnen krijgen is mij überhaupt een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |