quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dan mog voor mij Tammy Wynette, Linda Rondstadt en Emmylou Harris in plaats van een aantal Johnny Cash nummers erin. (Of in plaats van Kensington, nog beter)
hier hetzelfde, ik was er op een maandag leek alsof het zaterdagavond wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.
Iedere porie van de stad, overal, altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.
Ik moet hem gewoon even quoten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het had flink gevroren die nacht
balend stonden we in de mist
ik om het rotweer, zij omdat ze wist
dat uitmaken haar sterkste kant niet was
het had flink gevroren die nacht
ze praatte over vriendschap en trouw
maar aan haar blik van brekend glas
wist ik al wat ze zeggen wou
en toen ze weg was, sprong ik in de gracht.
Het had flink gevroren die nacht.
rij voorzichtig!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:15 schreef Bugno het volgende:
Ik ga even op weg naar kantoor, spreek jullie zo weer
ja hij is wel mooi....quote:
Ik zal t de trambestuurder meldenquote:
She normaal gesproken, maar die vind ik niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:17 schreef Koen66 het volgende:
staat er nog meer Costello in de lijst eigenlijk?
wat zijn we het eensquote:
Oliver's Army is een top nummer ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
She normaal gesproken, maar die vind ik niet zo boeiend.
Vroeger stonden Oliver's Army en Good Year for the Roses er nog wel eens in volgens mij
Die zet ik op mijn lijst dan voor volgende keer dat ik in USA benquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel erg van de stem van Randy Travis. Of iets lekker vlots van Alabama.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dan mog voor mij Tammy Wynette, Linda Rondstadt en Emmylou Harris in plaats van een aantal Johnny Cash nummers erin. (Of in plaats van Kensington, nog beter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |