een tijdslot zou dan ook een prima idee zijn, maar dat wil radio 2 nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:09 schreef Kyran het volgende:
Top 2000 vind ik wel van alle tijden, prima dat er nummers instaan van 2010-2011 als die nog steeds relevant zijn of niet vergeten zijn. Nummers uit 2015/16 vind ik wat overdreven en staan er vooral in omdat ze nieuw zijn en nu nog bij iedereen in de hoofd zitten, niks met smaak te maken denk ik.
Mwah staat toch op 1 van de beste albums ooit. Downward Spiralquote:
welnee johquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de goeie Elvis
[..]
Mwah staat toch op 1 van de beste albums ooit. Downward Spiral
Volstrekt oneens. In plaats van het gekrijs van Whitney had ook de originele versie van Dolly in de lijst kunnen staan. Veel mooier gezongen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:10 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik dan weer een overgewaardeerd zeiknummer.
Ja, dan mog voor mij Tammy Wynette, Linda Rondstadt en Emmylou Harris in plaats van een aantal Johnny Cash nummers erin. (Of in plaats van Kensington, nog beter)quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:09 schreef Koen66 het volgende:
af en toe country is wel lekker, maar naar een country concert gaan, neuh
volgens mij niet. maar hoe dan ook radio 2 wil het niet, want 'het geeft zo mooi de tijdgeest aan'quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:11 schreef livelink het volgende:
Een tijdslot mbt het huidige jaar zou ik wel mee eens zijn. Die was er in het begin volgens mij ook.
Het had flink gevroren die nachtquote:
Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:09 schreef Koen66 het volgende:
af en toe country is wel lekker, maar naar een country concert gaan, neuh
daarom begreep ik dequote:
hij is gewoon geilquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef djenneke het volgende:
Hij meent het echt. Dat hoor je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |