SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 2% gewijzigd door heywoodu op 30-12-2016 00:42:40 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:34 schreef Smoofie het volgende:
http://www.skysports.com/(...)er-85m-annual-salary
Kind van gescheiden ouders gespot. Dat moeten die blagen van mij niet wagen om mijn bier te jatten.quote:
Ja maar dan 't liefst in een middagpartij.quote:
Oh nee, ik bedoelde eigenlijk dat mijn moeder geen bier drinktquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:38 schreef Klummie het volgende:
[..]
Kind van gescheiden ouders gespot. Dat moeten die blagen van mij niet wagen om mijn bier te jatten.
Dan nog. Hun z'n moeder ook niet trouwens, saaie mutsquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde eigenlijk dat mijn moeder geen bier drinkt
Ik verdenk iemand uit VBLquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
waarom staat er overal Kingflopland in de OP?
Ja dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Volgorde hoort dit te zijn:
Van Gerwen - Gurney
Anderson - Chizzy
Wright - Wade
Taylor - Raybar
En dat is niet omdat ik meen dat Gando makkelijk wint van Chizzy, is echt geen zekerheidje. Maar Wright en Wade zitten zo dicht bij elkaar, is geen eenduidige favoriet bij aan te wijzen. #3 vs #6 is boeiender dan de #2 vs #7.
Nou Taylor heeft denk ik steeds minder in de pap te brokkelen. Als Taylor tegen Chizzy had gemoeten had hij echt in de middag gespeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar dan 't liefst in een middagpartij.
Barney-Taylor is een 'klassieker' en op ranking zit 3 en 6 het dichts bij elkaar. De PDC wil natuurljk Taylor en Van Gerwen s' avonds.
Taylor - Raybar omdat 'rivaliteit'/jarenlange strijd en potentiele topshowquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Volgorde hoort dit te zijn:
Van Gerwen - Gurney
Anderson - Chizzy
Wright - Wade
Taylor - Raybar
En dat is niet omdat ik meen dat Gando makkelijk wint van Chizzy, is echt geen zekerheidje. Maar Wright en Wade zitten zo dicht bij elkaar, is geen eenduidige favoriet bij aan te wijzen. #3 vs #6 is boeiender dan de #2 vs #7.
Brammess in het vorige topicquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had Brammess hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Brammess in het vorige topic
Humor van de bovenste plank. Treffend wel met zijn UI
Dank voor het er even op wijzenquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat getil aan wereldtitels heb ik nooit begrepen. Als dartsfan boeit mij het meer wat iemand met een hogere ranking doet dan de kampioen van vorig jaar van de UK Open, de Grand Prix, de Premier League of een WK. Waarom zou een wereldkampioen zwaarder wegen dan de #1? Dat is hetzelfde als je in het WK van 2009 John Part in de avond zou zetten, 'want drievoudig wereldkampioen'.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Taylor - Raybar omdat 'rivaliteit'/jarenlange strijd en potentiele topshow
Anderson in de avond omdat hij de tweevoudig regerend wereldkampioen is
Gando was smerig goed tegen Benito. Voor mij is Gando - Chizzy aansprekender dan Wade - Wrightquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat getil aan wereldtitels heb ik nooit begrepen. Als dartsfan boeit mij het meer wat iemand met een hogere ranking doet dan de kampioen van vorig jaar van de UK Open, de Grand Prix, de Premier League of een WK. Waarom zou een wereldkampioen zwaarder wegen dan de #1? Dat is hetzelfde als je in het WK van 2009 John Part in de avond zou zetten, 'want drievoudig wereldkampioen'.
Dat kan, en ik kan er ook inkomen waarom je dat vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gando was smerig goed tegen Benito. Voor mij is Gando - Chizzy aansprekender dan Wade - Wright
Nee, dat is natuurlijk niet hetzelfde. Anderson is gewoon de regerend wereldkampioen. Leuk dat Van Gerwen nummer één staat, maar Anderson is nu twee jaar op rij wereldkampioen en uiteindelijk is dat toch de titel waar het om gaat, niet allerlei nieuwe majors ofzo. Ik had het uiteraard niet gezegd als dat een paar jaar (of zelfs twee jaar) geleden was, maar hij is de regerend kampioen. Ik vind het niet meer dan logisch dat die redelijk vast in de avond speelt, zeker als Van Gerwen ook nog eens tegen een op papier veel mindere tegenstander speelt die hij bij wijze van spreken met 5-0 op moet rollenquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat getil aan wereldtitels heb ik nooit begrepen. Als dartsfan boeit mij het meer wat iemand met een hogere ranking doet dan de kampioen van vorig jaar van de UK Open, de Grand Prix, de Premier League of een WK. Waarom zou een wereldkampioen zwaarder wegen dan de #1? Dat is hetzelfde als je in het WK van 2009 John Part in de avond zou zetten, 'want drievoudig wereldkampioen'.
Sow, dat vind ik echt tof om te horenquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:48 schreef Klummie het volgende:
Het darten zo volgen met jullie is echt leuk. Ik heb echt regelmatig de tranen van het lachen op mijn wangen staan.
Ik lach ook vaak krachtig. Maar niet zo krachtig als een goed geïsoleerd huis van Tonzon.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:48 schreef Klummie het volgende:
Het darten zo volgen met jullie is echt leuk. Ik heb echt regelmatig de tranen van het lachen op mijn wangen staan.
Ik heb nu vakantie dus alle tijd en thuis is het ook rustig en ik krijg de ruimte om alles te volgen. vanaf maandag wacht het arbeidzame leven weer en heb ik niet veel tijd maar voor nu, heerlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, dat vind ik echt tof om te horen
(in de gewone dartsreeks is het ook altijd erg gezellig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |