Zijn er meerdere dan?quote:
Taylor - Huybrechts.quote:
Mijn op één na favoriete filmquote:
John Entwistle misschien.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee zijn er in elk geval engelen...
Ik hoop geen uurlijstjes te zien en volledig ongespoild te kunnen genitenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:25 schreef Bugno het volgende:
Wat een absoluut godenuur komt eraan tussen 22 en 23u
quote:
quote:
Ik post speciaal voor jou geen uurlijstje.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop geen uurlijstjes te zien en volledig ongespoild te kunnen geniten
Dan ben ik Amy aan het kijken.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:25 schreef Bugno het volgende:
Wat een absoluut godenuur komt eraan tussen 22 en 23u
Die vind ik echt kapot slechtquote:
Helena Christensenquote:
Clean, simpel, doeltreffend. Soms is het verschil tussen basgitaar en gitaar amper te horen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is een early 80's gitaartje?
Uurlijstjes in spoiler tags dan maarquote:Op donderdag 29 december 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval 3, maar volgens mij 4 van mijn lijstquote:Op donderdag 29 december 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook leukquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:26 schreef Zorro het volgende:
Wicket Game, ook wel Cricket genoemd.
Mooiquote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens het Excel-documentje zes minuten voor das goeden doel.
Van Barneveld gaat dat winnen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook leuk
Hopen dat Taylor wint ik wil hem tegen barney zien.
Als ze daar een TAFKAPje doen word ik MADquote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wit youquote:
Gaat mooi worden.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, die hoef ik niet te zien
Jazeker, rond plek 1400quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef peaceman het volgende:
Staat Blue Hotel er eigenlijk ook in?
Iets met brand las ik al eerder hier.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze daar een TAFKAPje doen word ik MAD
en 4 voor Tame Impalaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie zinquote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef peaceman het volgende:
Tot op de grondquote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iets met brand las ik al eerder hier.
Ik pak de spandoeken, spuitbussen en viltstiften alvast.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daar heb ik van de week van genoten. Deze begin ik ook steeds meer te waarderen, ik word een sucker voor melancholische zeikplaatjes.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef peaceman het volgende:
mooi zo. die kan ik ook zeer waarderen.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iets met brand las ik al eerder hier.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Clean, simpel, doeltreffend. Soms is het verschil tussen basgitaar en gitaar amper te horen.
Bands als The Cure en New Order hadden ook die (bas)gitaarsound. Ik hoorde het net ook bij dat nummer van Fischer-Z.
1482quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef peaceman het volgende:
Isorden gaat de zaak in de fik steken.quote:
dat is de leeftijd... oh nee in jouw geval niet...quote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daar heb ik van de week van genoten. Deze begin ik ook steeds meer te waarderen, ik word een sucker voor melancholische zeikplaatjes.
Wacht maar tot je 10 jaar ouder bent, dan is het helemaal niet meer te houdenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daar heb ik van de week van genoten. Deze begin ik ook steeds meer te waarderen, ik word een sucker voor melancholische zeikplaatjes.
Moet ik het nou ineens gaan doen?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Isorden gaat de zaak in de fik steken.
Moet ie wel geduld hebben, want eerst 5 uur wachten voor hij binnen mag.
Trustequote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
Ik was lekker rustig vandaag vond ik.. en ga nu lekker rustig op bed liggen nog even luisteren
Slaap lekker allemaal voor later
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
Ik was lekker rustig vandaag vond ik.. en ga nu lekker rustig op bed liggen nog even luisteren
Nou ja, allemaal danquote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet ik het nou ineens gaan doen?
Het gaat er niet beter op worden Mexi.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Trustenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
nee, maar ze hebben zeker prachtige nummers gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Henk & Henk zijn muzikaal gezien de beste Nederlandstalige act
Eensquote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat niet, maar ze hebben wel veel moois gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |