Pak de lucifers maar vast...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Berkery het volgende:
Als ze Alles Geprobeerd afkappen dan steek ik het cafe in brand
Toch maar even quoten.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Berkery het volgende:
Go Berkery!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Berkery het volgende:
Ik lever extra lucifers indien nodig.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Berkery het volgende:
ik doe met je meequote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Berkery het volgende:
Ik krijg er ook erge jeuk vanquote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hef die voicemaillijn volgend jaar alsjeblieft op. Wat vreselijk.
Zeg je ook friet?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga klinken als een vrouw maar ik ga zo een white chocolate cheesecake maken
Je klinkt als een vrouwquote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stuur mij een puntjequote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
De keren dat ik meelas en Coldplay gedraaid werd. Of deden jullie alleen lullig als ik weg wasquote:
De andere artiesten hebben alles geprobeerd, maar hebben de lijst niet gehaald?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef D. het volgende:
Komend uur het enige Nederlandse nummer van mijn lijstje
Alsof iemand hier luistert als Coldplay gedraaid wordtquote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
De keren dat ik meelas en Coldplay gedraaid werd. Of deden jullie alleen lullig als ik weg was
Mijn cheesecake staat ook in de ovenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof iemand hier luistert als Coldplay gedraaid wordt
Nu nog een oma die vertelt dat ze al Rummicubbend met haar man naar de Top2000 luistert en je kan me wegdragen.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |