abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_680549
Van http://www.bighieke.com :

Lieve allemaal !

Hier weer even een verhaaltje van mij. Ik wil jullie ten eerste weer bedanken voor de mailtjes, kaarten, brieven enz. Ik vind dat echt geweldig.
Met Farid, Indy en mij gaat het geweldig goed. Wij hebben ons "gewone" leventje al weer behoorlijk opgepakt.
Waarschijnlijk gaan wij in het voorjaar naar Amerika en hier hebben wij dan ook reuze zin in. Indy vraagt dan ook geregeld "mammie wanneer gaan we naar de Indiaantjes?"
Verder heb ik besloten om niet meer op het notariskantoor te werken. Ik wil iets heel anders gaan doen, wat dat is dat weet ik nog niet, misschien komt er nog iets leuks op mijn pad.
Ik heb nog wel een nieuwtje voor jullie, namelijk dat ik in het maart nummer van de Playboy de voorpagina heb gehaald. Weer een ervaring rijker.
Voor nu stop ik ermee en beloof jullie dat ik iedere maand een stukje schijf op de website.
Liefs Hieke

Eerdere items die op deze plaats hebben gestaan zijn onder 'Nieuws' te vinden.

« w w w . b i g h i e k e . c o m · w w w . b i g - h i e k e . c o m »

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 januari 2001 @ 13:20:11 #252
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_681595
en op naar deel 2
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')