Ik ben op zich een groot voorstander van 'ieder z'n ding', maar waarom zou wimderon nu naakt een warme appeltaart staan aan te duwen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
wimderon staat nou naakt een warme appeltaart aan te duwen
Dat weten wij ook niet. Maar we respecteren zijn gebruiken, hoe apart ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben op zich een groot voorstander van 'ieder z'n ding', maar waarom zou wimderon nu naakt een warme appeltaart staan aan te duwen?
Ting Chi een tourkaart man.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben op zich een groot voorstander van 'ieder z'n ding', maar waarom zou wimderon nu naakt een warme appeltaart staan aan te duwen?
Als Hine zo doorgaat kan hij die nog wel uitdelen na het behalen van een tourkaartquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
wimderon staat nou naakt een warme appeltaart aan te duwen
Een negendarter gooien bedoel je bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The Piemanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:55 schreef Tagliano het volgende:
Andy Smith 5-1 Alan Tabern Jnr
Jahaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |