Groen heeft die Tourkaart op deze manier al binnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Frost, Groen, Koktsov en Lechbacher naar R5.
Jones en Tabern uitgeschakeld in R4.
Dachten we gelijktijdig hetzelfdequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groen heeft die Tourkaart op deze manier al binnen.
De n14 had vorig jaar 10 punten van de spelers op de Q-School Ranking, dus simply.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
Groen gaat wel voor een tourkaart zo. Gisteren ook al aardig op dreef.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef heywoodu het volgende:
Paul Nicholson 5-4 Kevin McDine
Nou, fantastisch.
Alcinas verliest nu in R6quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi om te zien dat Alcinas het goed doet, wellicht 2 Spaanse spelers in tour
Laten we t hopen van niet. dan kun je de tourkaart net zo goed weggooien, die jongen komt toch nooit opdagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Royden Lam gaat voor de tourkaart vandaag, ik voel het.
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 19:30:16FINAL EIGHT:Jamie Bain v Richard NorthMickey Mansell v Ritchie EdhouseTing Chi Royden Lam v Jose SousaMaik Langendorf v Madars Razma reageer retweet
14 punten voor Sven Groen, heeft tourkaart binnentwitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 19:31:46TOUR CARD | The first man to claim a Tour Card on day two is Richard North. Congratulations!#QSchool reageer retweet
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 19:57:23TOUR CARD | Royden Lam secures a Tour Card in Wigan. Congratulations Royden! #QSchool reageer retweet
Ik ben op zich een groot voorstander van 'ieder z'n ding', maar waarom zou wimderon nu naakt een warme appeltaart staan aan te duwen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
wimderon staat nou naakt een warme appeltaart aan te duwen
Dat weten wij ook niet. Maar we respecteren zijn gebruiken, hoe apart ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben op zich een groot voorstander van 'ieder z'n ding', maar waarom zou wimderon nu naakt een warme appeltaart staan aan te duwen?
Ting Chi een tourkaart man.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben op zich een groot voorstander van 'ieder z'n ding', maar waarom zou wimderon nu naakt een warme appeltaart staan aan te duwen?
Als Hine zo doorgaat kan hij die nog wel uitdelen na het behalen van een tourkaartquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
wimderon staat nou naakt een warme appeltaart aan te duwen
Een negendarter gooien bedoel je bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The Piemanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:55 schreef Tagliano het volgende:
Andy Smith 5-1 Alan Tabern Jnr
Jahaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |