Winstanley stopt voorlopig met darten vanwege een blessure. Krijg later dit jaar een operatie en het is maar de vraag hoe dat uitpakt (zie Roland Scholten en Denis Ovens bjv.) Die kwamen noot meer terug op niveau.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie trouwens geen Caris en Winstanley
Durrant zegt nu dat hij paar maanden niet gaat gooien.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Winstanley stopt voorlopig met darten vanwege een blessure. Krijg later dit jaar een operatie en het is maar de vraag hoe dat uitpakt (zie Roland Scholten en Denis Ovens bjv.) Die kwamen noot meer terug op niveau.
"Matig besluit van GLenn DUrrant trouwens. Als er een moment was om over te stappen was t nu. Hij is al aardig op leeftijd en wat als ie volgend jaar niet wint? Dan is het de teleurgestelde darter die het uit karigheid maar eens gaat proberen bij de PDC.
Hij is ook al oud. Zal de PDC weinig uitmaken denk ikquote:Op maandag 16 januari 2017 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat hij hier toch spijt van gaat krijgen. Is natuurlijk niet niks om direct na Lakeside-winst te beslissen
Worden de andere topics van het tijdelijke darts-forum ook hier geplaatst? Of hoe zijn die terug te vinden?quote:
Al je geld op Atif Hussain.quote:Op donderdag 19 januari 2017 02:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongons.
Die doet inderdaad niet mee.quote:
Ik had de hoop dat het tegenwoordig eens wat makkelijker te volgen zou zijn in plaats van één grote lijst met gigantisch veel wedstrijden...helaasquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:00 schreef borisz het volgende:
Dag 1 is onderweg
http://www.pdc.tv/news/ar(...)fying-school-day-one
Even gewhitewashed worden door een sateprikker van 12 jaar oud. Dan moet je gelijk terug naar huis gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Benjamin van Erven - Rusty-Jake Rodriguez 0-5
Stef Macare - Karsten Kornath 4-5
Ryan de Vreede - Matt Padgett 3-5
Danny Bosch - Kelvin Self 2-5
Maik Kuivenhoven - Jesus Noguera Perea 4-5
Wilco Vermeulen - Michael Tafner 5-0
Bijna.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij de afgelopen 2,5 jaar nog wat meer geoefend heeft.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |