Alle commentaren op de streamverslagen zijn hier weer welkom
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Cynix, mijn verbinding doet raar Werd langzaam offline geknikkerd, eerst forum, toen icq, daarna de streams. Heb nu streams en fok, maar geen icq meer. Het forum stottert nog wat. Kijk wel ff hoe het gaat. Evt commentaren dan verder maar hier zetten ok?!
Tuurlijk, geen punt. Maar er gebeurt nu erg weinig in 't BB-huis, dus ik hou 't vast niet lang meer vol.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Ik kap er mee. Er gebeurt waarschijnlijk niet veel meer voorlopig. En dan die 'humor' van Fewrdi en Robin. Ik kán niet meer.
Tot morgen. NachtStreamers: succes!
Iemand zegt in de streams dat er vanavond live genomineerd gaat worden. Iets in de trant van 'wij weten al dat' Ik wist van niets en zie ook niet zo gauw een topic hierover. kan iemand hier zijn licht op laten schijnen en het mijne even aan doen?