De Ekdom-act ook welquote:Op donderdag 29 december 2016 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze act ben ik eigenlijk wel een beetje beu.
kan me gezien wat ik normaal bijvoorbeeld bij Stenders hoor niet voorstellen dat dat ook werkelijk gebeurt. Voor mijn gevoel hoor ik heel weinig Nederlandstalig op 2quote:Op donderdag 29 december 2016 08:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat moest van Den Haag kan ik me herinneren
nou Blof komt wel erg vaak langsquote:Op donderdag 29 december 2016 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kan me gezien wat ik normaal bijvoorbeeld bij Stenders hoor niet voorstellen dat dat ook werkelijk gebeurt. Voor mijn gevoel hoor ik heel weinig Nederlandstalig op 2
Maar dat is al snel erg vaakquote:Op donderdag 29 december 2016 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou Blof komt wel erg vaak langs
touchequote:Op donderdag 29 december 2016 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat is al snel erg vaak
Bij Stenders ja?quote:Op donderdag 29 december 2016 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou Blof komt wel erg vaak langs
nee niet bij Stendersquote:Op donderdag 29 december 2016 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Stenders ja?
Waterloo![]()
![]()
Schandalig dat Bucks Fizz er niet in staat.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:52 schreef noodgang het volgende:
Een beetje vaak ABBA achter elkaar
Leukste ESF nummer ooitquote:Op donderdag 29 december 2016 08:55 schreef asco het volgende:
[..]
Schandalig dat Bucks Fizz er niet in staat.
eerst coldplay, daarna laten horen hoe het wel moetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |