geen Radioheadquote:Op donderdag 29 december 2016 08:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
En wel meer niet... geen avicci.. geen adele
Jep, zolang het nick en simon gehalte mijn irritatiegrens niet overschrijdtquote:
2007 wel, daar zat ik toen nog om te juichen weet ik. Had op allebei gestemd. (Die 2, gold, tainted love en nog wat metalen rotzooi kan ik me herinneren, ik kende toen weinig)quote:
zou dat het eerste jaar zijn geweest met Radiohead?quote:Op donderdag 29 december 2016 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2007 wel, daar zat ik toen nog om te juichen weet ik. Had op allebei gestemd. (Die 2, gold, tainted love en nog wat metalen rotzooi kan ik me herinneren, ik kende toen weinig)
Hey Diaanquote:
Das als voorbereiding op de kapotte cv van het werkquote:Op donderdag 29 december 2016 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff verwarming in de trein staat een beetje hoog. Erg warm hier.
even gekeken... Maar ja. Dat jaar met 2 nummers.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zou dat het eerste jaar zijn geweest met Radiohead?
Ik mag toch hopen dat die gemaakt is inmiddels.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das als voorbereiding op de kapotte cv van het werk
ik moet er al bijna uit. Geen tijd om te slapen.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:33 schreef livelink het volgende:
Beter te warm dan te koud, Diaan. Lekker slapen in de trein![]()
Deze is wel het lekkerste van dit uur vind ik.
Ja, 2007 was het eerste echte verschuivingsjaar. Veel klassiekers verloren toen honderden plaatsen en er kwamen een hoop nieuwere liedjes in die tot toen geweerd waren.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zou dat het eerste jaar zijn geweest met Radiohead?
Gezellig, Long time agoquote:Op donderdag 29 december 2016 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, zolang het nick en simon gehalte mijn irritatiegrens niet overschrijdt
Dat is maar een kort treinritje dan. Ik zit naar mijn werk bijna een uur in de bus, dan kan ik nog even heerlijk slapen.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik moet er al bijna uit. Geen tijd om te slapen.
Ja, ik haat wel de attitude van de bandquote:
Nou, gelukkig maar. Anders hadden we nu geen Kensington en the Script in de lijst gehad!quote:Op donderdag 29 december 2016 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, 2007 was het eerste echte verschuivingsjaar. Veel klassiekers verloren toen honderden plaatsen en er kwamen een hoop nieuwere liedjes in die tot toen geweerd waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |