Nou? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:16 schreef lubje25 het volgende:
In-A-Gadda-Da-Vida , hoorde pas hoe ze aan die titel kwamen
Noesjenquote:
Stukkie gestegen denk ik?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
op de tweede heb ik ook gestemd
Helaas wel ja. Volgend jaar beter!quote:
Nou je het zegt.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:16 schreef matthijst het volgende:
Lijkt The Way You Make Me Feel wel dit...
ik heb vaker aan één kant. Heel bijzonder. Is dan soms volgende dag ook weer weg.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb eigenlijk nooit specifiek aan 1 kant keelpijn.... gewoon, keelpijn
nope, gezakt, vorig jaar op 683 meen ikquote:
ik op beide en ga ze beide niet horenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
op de tweede heb ik ook gestemd
Ze hebben het van een ander nummer. Ze wisten enkel de klanken nog een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
oh niet dusquote:Op donderdag 29 december 2016 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nope, gezakt, vorig jaar op 683 meen ik
ja ja..quote:Op donderdag 29 december 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, uit mijn hoofd goed
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik op beide en ga ze beide niet horen
wanneer wel dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik boycot Happy New Year trouwensNiet omdat het een vreselijk nummer is, maar er is maar 1 moment dat ik dat nummer wil horen en dat is niet nu. Bijna de goden verzoeken.
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ze hebben het van een ander nummer. Ze wisten enkel de klanken nog een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!
Volgend jaar naar plek 1 stemmenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik boycot Happy New Year trouwensNiet omdat het een vreselijk nummer is, maar er is maar 1 moment dat ik dat nummer wil horen en dat is niet nu. Bijna de goden verzoeken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |