abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_472828

En hier weer verder...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_472835
Hieke, Bianca, Ferdi, Dees en Robin zijn nog wakker. Ze werken aan de gipsen beelden.

Vooral Ferdi is lekker aan het klussen aan de tafel.

† In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 00:27:49 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_472880
00:25 uur
Fewrdi is nog aan het knutselen met de gipsdelen. De rest heeft er ff genoeg van en zit rond de tafel toe te kijken. Robin vindt dat je er eigenlijk niet met meerderen tegelijk aan kunt werken: "Ja, vasthouden misschien". Robin: "Toch zou het leuk zijn van iederéén zo'n beeld te maken".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 00:41:18 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_472891
00:40 uur

Fewrdi is nog steeds bezig.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_472912
Heb een deel gemist

Alleen Ferdi en Robin zijn nog wakker. Ze zetten nu de armen aan de vrouwelijke torso.

Praten voornamelijk over het gipsen. Robin vertelde nog dat hij denkt dat BB nu veel minder goed bekeken wordt vergeleken met vorig jaar. Ferdi blijft wat vaag. Dan kijken ze hoe het hoofd er bij past. Mooi, top, alleen dat nekje nog wat smaller.

pi_472926
De heren hebben hun gipsen dame op de tafel gelegd. Gaan aan het bijwerken. Bij de clitoris gekomen volgt grote hilariteit. Dat vindt Ferdi kennelijk een leuk woord, goed voor gegrinnik en flauwe grapjes.

Ff later knipt hij iets en Robin vraagt of het de eierstokjes zijn. Vindt Ferdi ook erg leuk zo te horen: 'Huhuh eierstokjes huhuh'.

Robin gaapt. Geeft niet zegt Ferdi. Dan vertelt Robin over fietsen in de bergen. Hij kan niet klimmen. Ferdi klooit verder met de benen van de pop.

† In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 01:27:42 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_472932
01:25 uur

Fewrdi maakt geslachtsdeelgrapjes naar aanleiding van het gipsen beeld. Dolle pret...

pi_472936
Een brugkut. Ooit van gehoord? Ferdi krijgt het uitgelegd door Robin. Dat is als je er een dikke telegraaf tussen kan stoppen. Ferdi kent het niet. Weer wat geleerd dan zegt Robin. Hij vertelt dat veel mannen het wel prettig vinden als...buffering... en ze het niet helemaal opzij hoeven schuiven...

Ondertussen streelt Ferdi het gips glad oid.

† In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 01:33:17 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_472937
01:30 uur
Robin: "Als bij vrouwen de benen niet helemaal tegenelkaar staan, heet dat een 'brugkut'". Vinden veel mannen mooi, volgens hem. Het gesprek komt al gauw daarna op hoeveel ze er nu eigenlijk 'gedaan hebben'. Fewrdi: "Mwoa, 'n stuk of 7". Robin: "Hmmm, ben je iets verder dan ik...".
pi_472957
Robin is al naar bed gegaan. Ferdi werkt nog even door. Dan vindt hij het genoeg, zet de pop tegen de tafel. Bekijkt de gipsen dame van een afstandje. Lijkt tevreden en loopt naar de badkamer.

Wij gaan naar Dees en Robin. Ieder in hun eigen bedje. Geen geluid eerst Dan blijken ze het over een sporthal te hebben die nu overdekt is. Dees komt los met zwemmen, Robin met meerdere sporten.. blabla Robin wil een fiets, desnoods een opoefiets, als ie maar kan fietsen.

Ferdi is inmiddels in de keuken. Het geluid blijft van de slaapkamer. De pop zonder hoofd wordt nogmaals van alle kanten gekeurd door Ferdi.

pi_472963
D en R praten honderduit in hun bedjes...
R mist niemand, D heeft geen heimwee. Beiden zeggen het erg naar hun zin te hebben, R verveelt zich steeds vaker en baalt daarvan.

Geluid

D zegt dat R vrijdag z'n fiets krijgt en wil grote schoonmaak houden.

Geluid

En jawel, de nominaties komen ter sprake. R hoopt iedereen genomineerd wordt. D vraagt: kan dat? G of F komt binnen en vindt het allemaal lekker belangrijk (begint een enorme dooddoener te worden! nieuwe topic? ).

pi_472968
Dees vertelt aan Robin dat ze niet gaat janken als ze genomineerd blijkt. Lekker belangrijk. Ferdi komt binnen en neemt de kreet over. Gaat dan weer de badkamer in. Robin zegt dat hij denkt dat ie zelf genomineerd word. Twee punten is genoeg.

Ferdi komt terug, lekker belangrijk roepend. Ze vragen hoe het met de gipsen Bianca gaat. Hetzelfde als net, alleen haar kont bijgewerkt en ze staat nu.

Dees gaat naar het toilet. Robin vreet iets uit met haar bed. Complimenteert Ferdi met het bouwen van Bianca.

Dees komt terug. Bi is mooi in het gips gegoten. Ze ziet wat er in haar bed ligt en lacht. Dolt wat met Robin. De nepdrol misschien

Robin denkt dat het gieten nog beter moet morgen oid. Ferdi heeft er ook nog iets over te zeggen en dan klinkt er welterusten.

Stream 1 laat zien en horen dat het stil wordt in de slaapkamer. Stream 2 laat net als gisteren de badkamer en de gang zien, het geluid is van de slaapkamer van Dees en co.

pi_472976
Eindelijk weer beweging in het BB-huis.
D draait zich om!
R adrem: Dees lig nou es stil.
D serieus: heb je er last van? Realiseert dan dat R grapt en moppert: Draai je 1 keer...

En weer is het stil... (GAAAAP)

pi_473000
Het is rustig in het huis. Kim heeft een bezoek aan het toilet gebracht. Robin praat als altijd in zijn slaap: 'Lekker belangrijk' Zou ie over de nominaties dromen?

Ook Georgie schuift vlak na Kim voorbij om te plassen.

[offtopic]In de bus is Koen is nog wakker. Heeft net water over de slapers gegooid uit wraak. [/offtopic]

pi_473019
Het is nog stil in het huis. Robin praat dus af en toe, Dees ligt rustig te slapen vannacht.

Ferdi gaat net als gisteren ff in de woonkamer kijken. Misschien om te zien of zijn gipsen Bianca nog overeind staat. Hij rommelt wat in de gang en ligt nu weer in zijn bed.

[offtopic]In de bus zint Koen nog steeds op wraak [/offtopic]

Ik ben voorlopig ff weg...

pi_473031
Bianca is naar het toilet geweest. Gekleed in lange legergroene broek en een zwart topje. Badkamer is weer leeg nu.

In de slaapkamer van Robin en de zijnen is alles rustig.

08.00 uur Geen veranderingen op stream 1&2

Ik ga er vandoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 16-11-2000 08:05]

donderdag 16 november 2000 @ 08:32:09 #17
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_473087
Cam nog steeds gericht op de badkamer en gang terwijl de andere de slaapkamer laat zien waar Robin af en toe wat ligt te woelen op zijn krakend ikea bedje, het gehei klinkt als een vrolijk deuntje op de achtergrond.

9.45
Situatie ongewijzigd op enkele draaien van Robin na
10.30
Situatie nog steeds ongewijzigd

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 16-11-2000 10:29]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 16 november 2000 @ 10:32:59 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_473276
10.31

En een keer een hoop lawaai uit de boxen (Alsof ze mee lezen)
en de bewoners worden wakker gemaakt met muziek.
Robin ligt wat te woelen en iemand zegt Goedemorgen.
Rond zingen van de microfoon van BB: Wat zeg je?

Sukkel godever... Robin scheld wat en staat op

donderdag 16 november 2000 @ 10:37:36 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_473284
10.34
Robin komt weer terug en gaat terug in bed liggen en trekt de dekens ver over zich heen
Van de rest van de bewoners is nog niet echt beweging gecontasteerd.
Muziek is even stil en het volgende nummer wordt ingestart, maar dit alles lijkt geen effect te hebben op de bewoners
Muziek wordt halvewege het nummer afgebroken en wordt naar het volgende nummer geskipt
  donderdag 16 november 2000 @ 10:42:40 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_473294
10.38
En weer stopt het nummer
10.39
En ja daar gaan we weer opnieuw (You and me)
Robin: Hee jongens waarom moet dat in deze kamer
muziek wordt plotseling nog harder als of er meer boxen aan gaan
En ook Desiree wordt wakker en mompelt wat (door de muziek niet meer te verstaan)
Maar blijven rustig in bed liggen en de muziek stopt weer
Desiree: Nou...al weer afgelopen?
Robin: Thanks!
  donderdag 16 november 2000 @ 10:44:57 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_473301
10.43
BB: Na zo'n fantasties muziekje moet het toch heerlijk zijn om er uit te gaan
Desiree: Ja echt wel
Robin: Ja ga er nou maar eens uit Desiree dan blijf ik liggen
Desiree: Mompelmompel
Robin: Vind ik ook
BB: Juist
Robin: Ga er nou maar uit dan
Bewoners blijven rustig liggen en er gebeurd verder niets
pi_473366
Desiree is inmiddels opgestaan. Koos is ook in de badkamer gezien. Nu staan de streams op de 2 slaapkamers. Het bed van Bianca lijkt ook leeg.

Robin is duidelijk niet van plan op te staan. Ligt weer diep onder de dekens beetje z'n keel te schrapen.

donderdag 16 november 2000 @ 11:10:29 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_473392
Bianca's bed is inderdaad leeg en haar stem is vaag op de achtergrond te horen in gesprek met koos

BB: Lieve Bianca wil jij je zender om doen en wil de rest opstaan?
Robin of Ferdie: Nee
Moet je toch met wat beters komen

pi_473457
De bewoners zijn nu volgens mij allemaal opgestaan. Lopen allemaal wat rond door het huis. Bekijken de gipsbeelden. Ferdi moet zijn zender om. Dees eet een broodje op de bank. Koos heeft net warm gedouched en heeft het heet zegt ie. Robin zingt dat het niet unusual is to have fun. Ferdi praat met zijn mondvol. Zit te denken aan een broodmaaltijd vanavond. Robin zegt dat donderdag pannenkoekendag is.

Ik ben weer weg. Su6 verder!

pi_473657
Het is erg rustig in het huis.
Ze zijn of aan het tellen of met het gips bezig. Hoor opeens Bianca gillen.
H: je hoeft niet bang te zijn, het doet geen pijn.
Bianca is weer ingesmeerd met het gips spul. vandaar.
13.11
Nu wat later (ik wist niet dat er niemand was) maar er is niets gebeurt volgens mij.
De cameras staan allemal op hetzelfde en dat is de bewoners die bezig zijn met de mannenpop verder af te maken.
Het is wel duidelijk dat b.v een Hieke en een Bianca eigenlijk van BB weer iets leuks verwachten, ze vinden het maar saai em tellen de dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')