Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:20 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
En het is een van de weinige levendige top 2000 topics op het net
Hij weet inderdaad wel dat hij er is in dienst van de muziek. In niet andersom zoals zijn collega hiervoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:24 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Maar wel een stuk meer respect voor de plaatjes dan de meeste
Ja, Facebook checken enz. Sinds een paar maanden hebben we een schoonmaakster, dat hoef ik niet te doen.quote:
Ik ben newbie hierquote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.
KEL is voor de ekte ekte. Het fetlife van FOK!, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken het Keldertje niet of is dat de nieuwe naam voor KPD?
ow zijn wij niet leuk genoeg ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.
nee KPD is DannyPron, het Keldertje is alleen na een uitgebreide sollicitatie te benaderenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ook niet maar het klinkt verschrikkelijk middle of the road sky radio zeikerig. Saai.quote:
Het is eigenlijk precies druk genoeg nu, dus liever niet te veel.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, Facebook checken enz. Sinds een paar maanden hebben we een schoonmaakster, dat hoef ik niet te doen.
dit dusquote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hohoquote:
Facebook, naar de stad gaan, bingewatchen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh waar zou je in elk geval meer tijd voor willen hebben???
ik verwen haar teveel he?!quote:
Ik zie niks.quote:
Deze reeks begint steeds meer op een BZN concert te lijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oldbie op fok!, hier newbiequote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oldbie toch? Verwarrend dit.
ow das wel leuk, denk dat ik mn modkleurtje ook maar weg doe danquote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Facebook, naar de stad gaan, bingewatchen.![]()
En dan 1 dag per week, de andere dagen werk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |