quote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van dit liedje krijg ik spontaan zin om gras te gaan maaien, terwijl we helemaal geen gras hebben.
Doe je ons gras dat we niet hebben dan ook even? Tijd genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van dit liedje krijg ik spontaan zin om gras te gaan maaien, terwijl we helemaal geen gras hebben.
ach snap het dan, dat zegt ie gewoon tegen jouquote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bewijst mijn punt van zojuist
dat het vinden van liedjes voor de bruiloft geen probleem wasquote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bewijst mijn punt van zojuist
George kon zingenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Cee het volgende:
Niks mis mee. Als George Michael dit 20 jaar geleden had gezongen had de helft van de haters dit goed gevonden.
eenschquote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Cee het volgende:
Niks mis mee. Als George Michael dit 20 jaar geleden had gezongen had de helft van de haters dit goed gevonden.
Daar heb ik ook niks mee.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |