Het zou erger zijn als ik het zou doen, dan moet ik echt aan een andere UIquote:Op woensdag 28 december 2016 20:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat niet eens gemerkt hebben![]()
*gaat zich in een hoekje zitten schamen*
Phil Collins?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:36 schreef Lamabal het volgende:
Die zanger lijkt wel veel op de drummer van die ene band
heb wel genoten van die docu waarbij Sir Paul met ze in de studio staat in de rol van Kurt. En Dave vind ik leuk en Everlong vind ik mooiquote:Op woensdag 28 december 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja je houdt ook niet van Nirvana he
is dat zo?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:34 schreef Paul het volgende:
Waarom staat Irene Cara - Fame niet in de lijst? En 3 jaar geleden nog op 179
Everlong is ook wel effe drie klassen beter dan dat geneuzel van netquote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb wel genoten van die docu waarbij Sir Paul met ze in de studio staat in de rol van Kurt. En Dave vind ik leuk en Everlong vind ik mooi
Vind het van mezelf ook vrij erg thoquote:Op woensdag 28 december 2016 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou erger zijn als ik het zou doen, dan moet ik echt aan een andere UI
zeg!quote:Op woensdag 28 december 2016 20:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Blij dat ik je wat heb kunnen leren.En dat op jouw leeftijd..
Ja ik wilde dit jaar stemmen op Irene Cara - Fame, maar was niet eens een klikbare optie. Heb het maar ingevuld als open optiequote:
Met het doek dat niet naar beneden kwam.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:36 schreef Isorden het volgende:
Foos in de ziggo in 2015 was awesome
quote:
Stond er in '04 voor het laatst in....quote:Op woensdag 28 december 2016 20:34 schreef Paul het volgende:
Waarom staat Irene Cara - Fame niet in de lijst? En 3 jaar geleden nog op 179
Vreselijk maar ik moest em makenquote:
da's wel schandalig, toch wel een classicquote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik wilde dit jaar stemmen op Irene Cara - Fame, maar was niet eens een klikbare optie. Heb het maar ingevuld als open optie
maar stond die 3 jaar geleden werkelijk nog bij de hoogste 200?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik wilde dit jaar stemmen op Irene Cara - Fame, maar was niet eens een klikbare optie. Heb het maar ingevuld als open optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |