abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167683892
Mijn oma gebruikt sinds kort ook een Smartphone van Samsung. Weet iemand hier ook een goede YouTube link waar de kern van het android systeem stap voor stap wordt uitgelegd aan 70 plussers in het Nederlands?
Mijn oma begrijpt veel, maar kan niet vloeiend Engels, daarom zoek ik iets in het Nederlands, wat toch moeilijker blijkt te zijn dan ik dacht. Weet iemand hier een behulpzame video op youtube?
  woensdag 28 december 2016 @ 20:46:40 #2
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_167685733
Bedoel je gewoon hoe applicaties in het algemeen functioneren en wat je ermee kan doen? Of hoe specifiek de Samsung werkt? Ik denk dat je het dan beter kan opsplitsen in specifieke functie's, zoals e-mail, Wifi, Play Store, etc.

Wat voor Samsung is het?
040
pi_167694991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Internepper het volgende:
Bedoel je gewoon hoe applicaties in het algemeen functioneren en wat je ermee kan doen? Of hoe specifiek de Samsung werkt? Ik denk dat je het dan beter kan opsplitsen in specifieke functie's, zoals e-mail, Wifi, Play Store, etc.

Wat voor Samsung is het?
Het is voor mijn oma, die zal vast wel een goedkope versie hebben van Samsung, ( ik dacht de Galaxy 5 ). ik zelf ben een iphone gebruiker, dus ben ik ook niet echt thuis met een Samsung, daarom wil ik haar een mail doorsturen met een link waarop ze haar telefoon kan bestuderen.

Hetgeen waar zij nu vooral behoefte aan heeft is basiskennis, hoe swipe je de telefoon aan, hoe verwijder je berichten, hoe kun je het beste typen, hoe werkt de microfoon, hoe maak je foto's, hoe maak je een video opname, hoe zet je hem aan of uit, wat kun je er allemaal mee doen en whatapp daar wil ze ook van alles van weten.

Dat uitgelegd door iemand die heel veel geduld heeft, dat heb ik dus echt niet. :)
pi_167695282
Google > samsung galaxy 5 noob friendly tutorial youtube
edit: chips, heb je nog 'n learn english guide nodig voor oma. -O-
  donderdag 29 december 2016 @ 00:28:14 #5
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167695424
Hang een advertentie in de supermarkt, leuke bijverdienste voor een puber.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')