friet, nee dat verkopen we nietquote:Op woensdag 28 december 2016 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom uit frietland, maar heb me aangepast, anders begrijpen ze me niet
Daar wordt patat dan ook van gemaaktquote:
misschien is het stiekem wel lekkerquote:Op woensdag 28 december 2016 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Vanwaar de's
Zo lief is dit nummer anders niet![]()
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en toen was ze zomaar doodgeslagen
Nee dat IS een patat.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar wordt patat dan ook van gemaakt
gemaakt van aardappel = patatquote:
Nee, van patatten maakt men frietquote:Op woensdag 28 december 2016 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar wordt patat dan ook van gemaakt
Kylie neer slaan. mjah nu je het zegtquote:Op woensdag 28 december 2016 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
misschien is het stiekem wel lekker
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
Maar wel nog even slijmen met die roos in haar mond. Beetje laat om hoffelijk te gaan lopen doen Nickquote:
Nee bij IS krijg je kebab.quote:
Totdat mensen zich realiseren dat het geen moer uitmaakt hoe het heetquote:Op woensdag 28 december 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lang gaat die patat/friet discussie nog door jongens
ik ben best tolerant maar dat gaat me toch wel een beetje ver..quote:Op woensdag 28 december 2016 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
wij weten het inderdaad beterquote:
Wat heeft IS hier nou weer mee te maken?quote:
O jaquote:
Dat is op de dag dat 2de paasdag op een vrijdag gaat vallenquote:Op woensdag 28 december 2016 18:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Totdat mensen zich realiseren dat het geen moer uitmaakt hoe het heet
Totdat ze boven het grote riool eindelijk snappen dat het friet is?quote:Op woensdag 28 december 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lang gaat die patat/friet discussie nog door jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |