Dat vond ik Steven Wilson op Bospop goed verwoorden. Happy songs makes me sad, sad songs makes me happyquote:Op woensdag 28 december 2016 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vrolijke muziek.
Oneens...ik vind dit echt prima pop hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 11:38 schreef Sfeermaker het volgende:
min of meer de allerergste in de lijst
Shawn Mendes![]()
Opvolger van Biebs als jeugdidool, knappe jongen met gladde pop. Zo een die elke generatie wel heeft.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
Shawn Mendes.. ik ken dit niet.
Kan iemand in drie steekwoorden uiteggen wie het is en waarom dit een iconisch liedje is?
Jij digt die stem van die gast? En de inspiratieloze zanglijnen en melodieloze begeleiding?quote:Op woensdag 28 december 2016 11:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oneens...ik vind dit echt prima pop hoor
Ja hoor...quote:Op woensdag 28 december 2016 11:39 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Jij digt die stem van die gast? En de inspiratieloze zanglijnen en melodieloze begeleiding?
Even googlen... Meeh, daar kan je als pubermeisje niet eens je ouders mee shockeren.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Opvolger van Biebs als jeugdidool, knappe jongen met gladde pop. Zo een die elke generatie wel heeft.
Denk hierom:quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 11:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ken het hele nummer niet, maar wat klinkt ie alsof ie een cactus in zijn poepert heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |