okquote:Op woensdag 28 december 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
geen zin om mijn mening erover openbaar te maken en discussie aan te gaan erover
Gewoon biefstuk eten. Of ben je Hindoestaans?quote:
ik wist t welquote:Op woensdag 28 december 2016 00:12 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja fuck Bali en neem de boot naar de Gili's.
Dat is Ash, die eet alleen kip net als Gus in BBquote:Op woensdag 28 december 2016 00:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon biefstuk eten. Of ben je Hindoestaans?
zeker?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is Ash, die eet alleen kip net als Gus in BB
doegquote:
Nee Nederlandse Zuid Afrikaan maar heb een antipathie voor niet-kip, at vroeger überhaupt geen vlees, maak nu een uitzondering voor kip en Whopper.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon biefstuk eten. Of ben je Hindoestaans?
hahaha whopperquote:Op woensdag 28 december 2016 00:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee Nederlandse Zuid Afrikaan maar heb een antipathie voor niet-kip, at vroeger überhaupt geen vlees, maak nu een uitzondering voor kip en Whopper.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is Ash, die eet alleen kip net als Gus in BB
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee Nederlandse Zuid Afrikaan maar heb een antipathie voor niet-kip, at vroeger überhaupt geen vlees, maak nu een uitzondering voor kip en Whopper.
verontrustendquote:Op woensdag 28 december 2016 00:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
98%
Soms is het even verwarrend als hij zinnen typt waarin hij elk woord correct spelt.
Dat is maar 20% vlees als je geluk hebt dus is wel beter dan een heel stukje vlees ja tochquote:Op woensdag 28 december 2016 00:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 7 was, ik at geen vlees maar wel kroketten.
of je wordt ongesteldquote:Op woensdag 28 december 2016 00:21 schreef Myrr het volgende:
Zin in Whopper.
Tandjes, ben angstig dat ik door de pil heen zwanger ben geworden. Eten raakt me net even iets meer dan normaal gesproken. Ernstig dit.
ff testje halenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:21 schreef Myrr het volgende:
Zin in Whopper.
Tandjes, ben angstig dat ik door de pil heen zwanger ben geworden. Eten raakt me net even iets meer dan normaal gesproken. Ernstig dit.
wat danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |