vmbo-t-diplomaquote:
Nee, daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja, dat weet ik nog, dat je dat deed.
Ach ja, ga je nog hbo doen of niet
Waar heb je die laatste twee gehaald dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
vmbo-t-diploma
havo-diploma
International Business-diploma
European Computer Driving Licence
alhoewel dat laatste niet echt een diploma is, meer een certificaat.
Snap ik welquote:Op woensdag 28 december 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt geen zin in.
op schoolquote:Op woensdag 28 december 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je die laatste twee gehaald dan?
Ja, ik heb nog geen zin om te werken.quote:
hier gelukkig welquote:Op woensdag 28 december 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, op mijn school kon je nooit aparte diploma's halen.
Iets creatiefs wel?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen zin om te werken.Sowieso weet ik niet wat ik wil doen later
Weet ook nog niet helemaal welke hbo opleiding
Denk het wel.quote:
Quoted for truth godverdomme.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:38 schreef Bolasie het volgende:
mijn slaapritme is officieel naar de tyfus
Ik heb een prima slaapritme.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:38 schreef Bolasie het volgende:
mijn slaapritme is officieel naar de tyfus
Dat is opzich wel tof, dat eerste dan. Het tweede zou niks voor mij zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 03:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk het wel.
Ik zat eerst voor opleiding te denken aan Audiovisueel Ontwerpen op de WDKA hier in Rotterdam, leek me wel tof. Maar misschien ook Kunst & Economie op de HKU en dan richting muziek.
Om dan directeur van Lowlands te worden jeweetzelf
Geen idee hoe het op HKU zitquote:Op woensdag 28 december 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is opzich wel tof, dat eerste dan. Het tweede zou niks voor mij zijn![]()
HKU is wel lastig op te komen volgens mij
Op de HKU is ook een zware intake, wat klasgenoten van mijn opleidingen probeerde het daar en werden vrij snel afgewezen. Hadden niet eens een gesprek gehad, moesten portfolio inleveren en een jury ging het daar bekijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen idee hoe het op HKU zitIk weet juist van WDKA wel dat het heel lastig is.
Die opleiding is volgens mij wel heel tof, alleen er is wel een dikke intake en je moet met een goed portfolio aankomen natuurlijk. En dat heb ik zeg maar totaal niet.En er worden niet zo veel mensen aangenomen
hoe ziet ie eruitquote:Op woensdag 28 december 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een prima slaapritme.
Vind ik
ja same op het momentquote:Op woensdag 28 december 2016 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meestal van 4:00 tot 14:00
Lekker man
Ik ook niet echt idd. Ik heb niet die lust om keihard aan mijn portfolio te gaan werken, om een mooi portfolio neer te zetten. Misschien zegt dat al genoeg eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2016 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de HKU is ook een zware intake, wat klasgenoten van mijn opleidingen probeerde het daar en werden vrij snel afgewezen. Hadden niet eens een gesprek gehad, moesten portfolio inleveren en een jury ging het daar bekijken.
Ik begin daar niet eens, heb ook totaal niet de werklust om vol voor zo'n opleiding te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |