Hallo cholera teringquote:
nee meestal zit er wel een jaar tussen ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als de laatste ep is geweest, meteen weer aflevering 1 aanzetten ook?
dat zei je moeder ook vannachtquote:
Game of Thrones is ook wel lekker serietje om te blijven bingen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee meestal zit er wel een jaar tussen ofzo
Om ze in zo'n loop te kijken heb ik nog nooit gedaan.
Oh ja, vast nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nou nog verder met Westworld?
Sommige scènes kijk ik gewoon al terug op Youtube ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Game of Thrones is ook wel lekker serietje om te blijven bingen natuurlijk.
Blijf ook altijd bij dezelfde scenes weer brok in m`n keel krijgen of kippenvel, elke keer als ik het terugkijk
I'm guilty to a far more monstrous crimequote:Op woensdag 28 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige scènes kijk ik gewoon al terug op Youtube ofzo
Tyrions speech heb ik echt al 40-45x gezien, blijft genot.
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I'm guilty to a far more monstrous crime
Wat ga je er aan doen?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb weer Tinder en in drie dagen nog geen enkele match
Man man man
Niet bestquote:Op woensdag 28 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb weer Tinder en in drie dagen nog geen enkele match
Man man man
You raped her, you murdered her, you killed her childrenquote:
Elke keer hoop ik dat die scène toch anders aflooptquote:Op woensdag 28 december 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You raped her, you murdered her, you killed her children
Een serie zal never nooit meer zulke indrukwekkende scenes kennen met bijbehorende songsquote:Op woensdag 28 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer hoop ik dat die scène toch anders afloopt
dit jaar teminste winterkampioen maar ja dAT EDOEL IKquote:Op woensdag 28 december 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt me wat lastig, maar in 2017 moet dat mogelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |