Nu kaart je wel 2 verschillende dingen aan, van zwaar naar luchtigquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig ja. M'n broer en zus staan ook altijd klaar. Als je zo'n topic van Werkman leest, verzonnen of niet, mag ik me gelukprijzen.
Zonder outfit ook nog welquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou er zo tussenspringen met een Gallisch outfit
It doesn't readquote:
waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat iemand niet zat te wachten op lesbische scenes met Lagertha
Vikings, beste serie ooitquote:
plexus verdoving (okselprik)quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooooooohhh, ik dacht dat ze wat zenuwen hadden doorgehakt joh (zoals bij mij).
waaromquote:
Hmm ja oke, maar wel leuker dan GoTquote:
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
denk dat ik toch maar niet die sport broek aan doe
weet niet wat ik erbij aan kan doen wat nog beetje warm is
Vandaag Lego gekocht. ;Pquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu kaart je wel 2 verschillende dingen aan, van zwaar naar luchtig
hard gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.
ik heb alleen donker groen en donker blauw die over mn kont vallen en vind het net niet leuk genoegquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.
Het is gewoon een middeleeuwse setting, verschil in religie komt aan bod, maar niet overheersend. In de eerste seizoenen ook veel actiequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
ik hou niet zo van die vikings en feeën en trollen en shit
dan maar boven je kontquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb alleen donker groen en donker blauw die over mn kont vallen en vind het net niet leuk genoeg
Why so serious?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
ik hou niet zo van die vikings en feeën en trollen en shit
maar het is aan sportbroek dus dan heb je al snel een beetje dat legging effect en dat vinden sommige mensen er aso uit zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |